Pages

Jumaat, Mac 02, 2012

Entry Tak Kena..

Assalamualaikum..

Hallu! Fara Safwanah inthe house!! Teeeetttt.. Hahaha.. Okey,perasan.. ^___^v

Actually aku nak buat entry pasal Hukum Hudud.. Tp bila fikir2 balek.. Ilmu aku pun tak tinggi mana.. Berpandukan buku semata-mata.. Karang kena smash mapuh aku nak menjawab.. Ehehehe.. Knp hukum hudud? Sbb hari tu ada member FB aku share psl Hukum Hudud.. Apa yg aku x faham ialah para pengkomen yg tak tahu ape2 tp berckp mcmla dia Ulama' Dunia.. Mengutuk dan mengeji org laen sesuka hati tp lps tu bagi Ayat-ayat Al-Quran.. Wajar ke begitu??

Macam aku selalu ckp,aku bukan baek oke.. Tu psl aku tak buat entry tu,krg ada komen bukan,buat dosa kering x psl2..

Okeit habes..

Esok aku nak balek Puncak dah.. Tadi ptg,Ibu beria tolong aku kemas beg.. Masa tgh2 kemas aku perasan mata Ibu merah.. Ya Allah.. Hati aku berbelah bahagi semula sama ada nk balek atau tidak.. Segala mcm rasa menimpa hati aku.. But then,Ibu ckp,belajar rajin2.. Nanti dh habes belajar,cari kerja yg molek,yg bagus.. Boleh tolong Ibu kt rumah.. Kta nak buat rumah besar kan.. Nak buat rumah besar kena ada kerja bagus,gaji besar baru boleh buat rumah besar.. Aku rasa nak menangis! (;___;)

Sampai sekarang ayat tu masih terngiang-ngiang lagi kt telinga aku.. Berbaur dlm hati menimbulkan satu rasa yang terungkap.. Tiba2 nk bermadah helah pulak.. Ehehehe.. Mengarut aku nehh.. Pokok ceritanya aku tak nak balek Puncak Alam esok.. Boleh tak?? Huhuhu...

Wassalam...

1 ulasan:

  1. hehehe,, boleh---boleh...
    salam persahabatan, Tgk....

    BalasPadam