Pages

Selasa, Februari 21, 2012

Detik 12 Tengah Malam 22 FEB..

Assalamualaikum..

Oh pleasee.. My heart pounding really fast at this crucial time.. Jam lappy tunjuk pkul 11.14 mlm.. ada lg 46 minit sebelum result periksa kami.. Warga UiTM akan keluar.. Status dekat FB semua ckp takut.. Tak terkecuali aku..

Adess... Seriously I'm scared to dead!!! Aku takot KANTOI... Arghhh.............!!!! Tak kesah pointer aku turun (sbb pointer aku bukan pernah tinggi pung!) yang penting tak ada paper repeat!!! Itu je doa aku.. Aduhai.. Ya Allah.. Bantulah HambaMu ini.. Amin..

Tak boleh tulis banyak2.. Oh ye.. Hari ni dah masuk hari ke13.. Cepat je masa berlalu kan.. Dah hamper 2 minggu abah pergi.. And me.. 2 weeks left before go back to Puncak Alam.. Kembali bergelumang dgn kertas,assignment,test,quiz n etc.. Should I go back there and leave my mama alone here??? Arrgghhhh...!!!!!!!!!!!!!!!

Please pray for me that there is no paper that I've to repeat.. Please,please,please..... Ya Allah,Ya Khaliq.. Limpahkan Rahmat dan RezekiMu ke atas kami warga UiTM dan OMB33B.. Amin.. Wassalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan