Pages

Ahad, Januari 22, 2012

Ended Semester..

Assalamualaikum..

Well,hallo guys!! Muehehehe.. Officially dekat rumah sekarang.. I've finish my third semester!! YEAYY!!! Jumaat lepas dah ada kat rumah dah.. Tapi penat,jadinya malas nk update.. Hahaha..

Third semester.. How can I said about this third semester?? It was a hectic semester,disaster and totally crazy semester.. Huhuhu.. Semester yang sangat meletihkan plus membosankan.. Yeap!! Bosan.. As my course is most bored course sebab tak ada aktiviti luar kelas.. Yeap.. Hari2 aku di isi dgn pergi balek kelas.. Kelas dari pagi smpai petang.. Kadang-kadang sampai malam.. Assignment bertimbun.. Tak masuk group project lagi.. Lepas tu dapat member of group project yang... Pfffttt~~~ Sesuatu yang sangat mencabar kesabaran aku.. Rasa nak mengamuk, mengaruk.. Tapi tak buat.. Syukurlah.. Kalau buat karang dapat pulak title mcm2 kt aku.. Huhu..

Bila final exam pulak.. Ada soalan yang totally disaster smpai aku rasa aku akan failed itu subjek.. And ada plak soalan yang senang sebijik-bijik macam aku target.. Jawab tak sampai 2 jam,dh keluar dewan.. Hahaha..

But.. Walaupun disaster.. Walaupun gila.. Tetap ada manisnya.. Situasi yang menekan menjadikan kami lebih rapat.. Kalau dulu ada budak2 yang aku tak pernah tegur,but this sem.. Semua tegur aku.. Hahaha.. Nampak tak betapa banyaknye emas dalam mulut aku.. Huehuehue.. Hey,it wasn't nice to be like me okey.. Aku peramah dengan orang yang rapat dgn aku je.. Yang tak rapat aku boleh jadi sediam-diam manusia.. Yes,it is me.. Hahaha.. Jangan ekot prangai buruk aku nehh.. ^__^

Something happen.. I'm have a little misunderstanding with a few friends.. Misdeed actually.. My fault.. Huhuhu.. And..

Someone approaching me.. Hahahaha.. Gila meroyan aku sekejap.. He's my best friend friend.. Aiyak.. Cakap melayula.. Dia kawan kepada teman lelaki kawan aku.. Haaa.. Betulla tu.. But.. We're just friends.. Hahaha.. Dia cari calon isteri.. Dan aku pulak tak ready lagi.. Amanat ibu jadi keutamaan aku sekarang ni.. Aku tak menolak dia.. Jauh sekali nak jual mahal.. It just that,aku mintak dia bagi aku masa.. Takkanla baru kenal terus nak kawen.. It is not a good way right? But,at the end.. Dia yang aku panggil Naj rasa yang aku tolak dia.. And dia dah ada yang laen.. Just let it be lahh kan.. Asalkan dia bahagia.. Dia cakap dekat kawan aku,dia nak kawen tak nak couple2 and bila aku cakap berkawan dulu dia rasa macam aku menolak dia.. Hahaha.. Aku tak taula part mana yang buat dia rasa mcm tu.. Tapi takpelahh.. Aku doakan dia bahagia.. Sebab awal-awal lagi masa nak mula berkawan tu aku dh ckp.. Kalau jumpa yang lebih baek daripada aku,just tell me.. Aku tak kesah.. (Sleypo Shimizu,aku ekot nasihat ko taukk..huehue) Aku admitla kan aku ada termarah dia one day.. Sebab masa tu aku tengah serabut dengan assignment,dia plak nak mesej aku harihari.. Huhuhu.. Aku marah ayat aku simple je 'tak ada mud ni,msj laen kali' Hehehe.. Ayat yang biasa aku guna kalau aku tak ada mood.. Sebabnye,aku tak nak kawan2 kena tempias kemarahan aku.. Style tak aku? Hahaha.. Lepas tu dia terus senyap smpaila aku tertengok dekat status tulis sesuatu yg buat aku rasa dia dh ada yang laen.. Takapelahkan.. Senang sikit kerja aku.. Muehehehe.. Let him be lahh.. Ape2 pun aku doakan kebahagiaan dia walau dgn siapa pun dia sebab dia kawan aku.. Heeee...

6 weeks of holiday.. Anything special? Nope.. Nothing kot aku rasa.. Sebelum balek JB hari tu aku dah meroyan kat Negeri Sembilan.. Kampung Ira.. Nanti aku upload gambar.. Sekarang line mcm siput.. Then,bulan 2 ntie,once adik confirm cuti,aku akan ke Pekan,Pahang.. Anis ada ajak pergi Gunung Lumut,but that one kena letak dalam kotak KIV dulu sbb tunggu adik confirm cuti dia.. Hahaha.. Tak sabar nak travel ke Pahang tu.. Pengalaman baru kalau aku lepas ke sana.. Hehehe..

Conclusion.. Chewahh.. dah macam karangan.. Muehehehe.. Semester ni berakhir dengan penuh makna.. Hahaha.. Segala yang aku lalui semester ni akan jadi kenangan dan sejarah dalam hidup aku.. Nak cerita kat anakcucucicit pun buleh.. Heeee...

MY DEAR CLASSMATES..
OMB33B..
THE MOMENT THAT WE'VE BEEN THROUGH..
TOGETHER..
WILL REMAIN..
IN
MY HEART..

LOVE YOU GUYS SO MUCH..
MAY WE MEET AT THE FOURTH SEMESTER..
WITH THE FULL OF HAPPINESS..

LOVE,
WANA..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan