Pages

Isnin, November 21, 2011

Tahniah Harimau Muda!!

Assalammualaikum..

Hahaha.. Aku tak tengok,cuma dengar jiran-jiran aku menjerit macam nak runtuh rumah je.. Sebab rumah sewa aku tak ada tv.. Harap maklum ye.. Tapi aku tetap sokong pasukan Malaysia! Yeahh!!

Tahniah Harimau Muda,kalian dah memecahkan rekod Malaysia yang suram dalam arena bola sepak selama beberapa tahun ini.. It was Really great! Awesome! Fantastic! Incredible! Ape lagi? hahaha.. Tak tau dah.. Again CONGRATULATIONS!!!!!!!! (aci tak kalo aku cuti esok sempena kemenangan Malaysia nihh? Cuti ye bukan ponteng.. Ekekeke.. )

Go Young Tigers!!!

Ni ke team yang di main?
Aku tak tau.. maen amek je nihh..

Go Malaysia Go!!

Kita dgr plak ape alasan Indon kali ni..
Hari tu laser.. -..-
Kali ni ape plak?? Hahaha..

TERBAIKK!!!!


YEAHHH!!!!


Wassalam.. =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan