Pages

Ahad, November 06, 2011

Raya Haji Hari Ini,Tahun Ini..

Assalamualaikum.. Salam Sejahtera..

Agak lama menyepi.. Maaf.. Sangat,sangat sibuk sejak akhir-akhir ni.. Hampir 3 minggu kami warga OMB33B,OM221, Fakulti Pengurusan Perniagaan menggila dengan quiz dan assigmnet.. Sangat tertekan sebab hampir setiap hari kami ada quiz..

Fakulti Pengurusan Perniagaan? Oh,oh.. Aku belum pernah bagitau lagi kan.. Sejak 1 September 2011,Fakulti Pengurusan dan Teknologi Pejabat sudah tidak wujud dan di ganti dengan FPP.. Kami bergabung dan ada beberapa lagi fakulti UiTM yang bergabung.. Cuma aku tak tau fakulti ape dan tak nak ambil tau sbb aku langsung tak setuju gabung2 nihh.. ==''

Okeit,sebenarnya,aku tgh cuti mid term.. So,sekarang dekat rumah.. Cuti mid-term,plus cuti raya haji sekali.. So..

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA!

Macam tak meriah raya tahun ni.. Sebab mama tak berapa sihat.. Terasala jugak kan sebab mama baring dalam bilik je.. Masa aku sampai Jumaat malam kelmarin pun mama dah selesema.. Semalam busy memasak,sebab cuma aku dgn mama je yg ada dekat rumah.. Mama jadi maken tak sihat.. lepas masak semalam,mama terus tido.. Pagi ni,aku tak dapatla nak pergi masjid.. Takkan nak tinggal Mama sorang2 kt rumah.. Mujurla lps solat raya abang dgn kakak2 aku balek.. Kalau tak memang aku dah meraung dekat rumah nihh sbb sensorang sambut raya.. =..=''

Walaupun cuti,aku tetap bergelumang dengan buku sama macam masa aku ada kuliah hari-hari.. Kenapa? Sebab naik cuti nanti aku akan ada quiz dari hari Selasa sampai hari Jumaat.. Hari-hari ada.. A little bit stress but like my mum said 'Kata nak belajar,kenala lalui semua tu.. Biarla susah sekarang daripada susah masa akan datang..' I keep that word in my mind..

Semoga ibadah korban kita pada tahun ni mendapat Rahmat dan Keberkatan daripdNya.. Amin..


Wassalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan