Pages

Ahad, November 20, 2011

Di Pagi Hari.. o_O

Assalamualaikum..

Okeit,first of all aku nak minta maaf dulu.. Sebab ape? Heeee.. I want to reveal a secret here.. Aku tak pernah stalk blog-blog yang follow aku.. Maksud aku,aku tak pernah baca entry-entry terdahulu mereka.. Saya minta maaf yee.. Bukan sengaja,tp tak ada masa..

Currently sekarang ni cuma 2 blog sahaja yang aku dapat baca dari awal.. Sleys and Fafaz.. Tapi,tu pun belum habes.. Minta maaf yee.. And baru aku perasan ada 2 orang follower aku yang tak ada link diorg kt situ.. Huhuhu.. Tak dapat nak follow balek.. Tolong tinggalkan link korang kalau korang baca entry ni.. Aku bukan tak nak baca tp ntah kenapa rasa mcm busy semedang.. Hari-hari ada je kerja..

Macam sekarang ni.. Jam Cik Lappy kta dah pukul 3.37 pagi and me still ngadap lappy.. Kununnya nak siapkan proposal yang kena hanta hari Isnin nihh.. But end up with aku baca blog si Sleys dari pukul 11 lebih tadi sampai sekarang.. Hahahaha.. Sewel..

Tengah-tengah syok stalk blog org tibe-tibe roomate tersayang aku si Nasuha Baharun bangun pukul 3.01 minit tadi.. Tokojut eden menengoknye haih.. o_O Udahla tu,bangun-bangun terus kemas tilam,abeh barang aku segala kejadah dia kemas haih.. (Maklum aku memang kaki sepah..) Huhuhu.. Lepas kemas,dia terus bukak buku mandarin.. Lagi sekali tokojut eden.. Hahaha.. Mapuh aku kalo dia baca.. =..='' Tekejut sebab dia ni memang liat kalo aku ajak stay.. Tido paling utama utk dia.. Yang aku pulak,tido no 2,makan,makan,makan dan makan.. (mmg patutla ko gumuks kan Wan.. =.=' ) Bukan gemukla,berisi je.. Whoa! Dusta semata-mata.. pffttt~~ Okey,diet.. =..=''

Kenapa aku stay sekarang nih? Sebab tadi aku berangan nak siapkan proposal Communication.. 1 topic dah siap,tp lagi 1 topic aku blank.. Tak tau nak tulis intro ape kejadah sume.. Seyes aku tak tau macam mana nk buat presentation berbentuk persuasive nihh.. Apa itu persuasive? Sila gugle sendiri yehh..

Petang tadi pulak,aku meronda bagai nak gila 1 Puncak Alam semata-mata nak cari kertas warna bold purple untuk buat cover proposal tuhh.. Lect nak warna tuhh.. Sampai ke Saujana Utama aku cari.. Ada jumpa tapi mahal nak mapuhla.. RM28.50 100 sheet.. Memang takla kan aku nak beli.. Aku nak 30 je kot utk classmate aku.. Yg baki 70 tuhh aku nak buat ape? Membaziak aih.. Lastnya,beli yang light purple je.. Sorry Miss Nani.. Have try my best.. Sorry eak Leha susahkan ko hari ni.. Aku tau ko penat.. Sorry.. :|

Lately ni Cik BB aku sengaja cari pasal dengan aku.. Aku tak tau ape masalah dia yang kejap2 'no device; kejap2 'no device'.. Macam harreeeemmmm betul!! Masalah dah di laporkan kepada Ma'am besar dan perkara ini sudah di bawak kepada Boss.. Dalam pertimbangan kot aku rasa.. Kalau permintaan di terima,balek JB lagi sekali aku tukar line.. Maxis plak.. Menyampah dah aku pakai Celcom nehh.. Udahla bil kdg2 ada,kdg2 tidak.. tp bayar tetap RM70.. Kata RM2 tu charge utk bil datang rumah tapi kalau dah 2 bulan bil tak datang,tibe2 dtg bil tetunggak RM140.. Memang Budus!! Makan duit org RM2.. Macam Bangang!

ID aku hilang.. Yeap.. Aku tak tau bila hilang and hilang kat mana sbb aku memang tak perasan langsung.. AKu memang jarang pakai ID tu,slalu aku sumbat dlm beg je.. Bila nampak pak guard baru aku pakai.. Syhhh... Rahsia! Hehehe.. Last aku letak kat dalam kocek beg lepas tu aku perasan benda tu tak ada dalam beg masa aku balek dari JB hari Ahad lepas.. Merata dah aku cari seminggu nehh.. Tapi tak ada.. Hmm.. 1 kerjala pulak nak kena pergi Pejabat Polis bantuan buat report segala kejadah lepas tu nak kena pergi Shah Alam plak.. Adoii.. Penatlahhh!!! Salah sendiri.. =..=''

Mood aku tengah swing sekarang.. Kepala asek ingat rumah,ingat ibu.. Silap sikit pun aku dah boleh naik angin.. Macam tadi petang,masa aku amek si Leha sebelum pergi SU,ada budak-budak maen bola kat depan rumah dia.. Masa aku nak keluar dari situ,tibe2 bola yang diorg baleng kena kt Cik Kenari aku.. Whoa!! Sirius masa tu kalau ikut hati memang aku keluar aku sepak a.k.a lempang budak 2 sekor-sekor sebab diorg langsung tak mintak maaf,amik bola blah mcm tu je.. Kurang adap betul.. Aku brenti lamala jugak,menahan marah sebenanye.. Huhuhu.. Naseb baiklahh kan aku boleh control.. Kalau tak.. Hurmm.. :| See,kecik je halnye.. Tapi aku kalau tgh swing memang mcm nila jadinye.. Sorry pada sapa2 yg pernah tekena..

Whoa! Berjela dah entry aku.. Becampur-campur plak tu.. Ada yang muntah darah karang.. Cik Ted yang dah ilang idung and tali leher dia (sorry ucu +_+) dah ajak tido.. Sebelum subuh menjelang aku kena lelapkan mata sekejap.. Sekejap pun jadilahh.. Kalau tak esok migrain.. O_o


Wassalam...

2 ulasan: