Pages

Ahad, September 04, 2011

Raya Dan KFC..

Assalamualaikum..

Hallu!! Hari ni 6 Syawal 1432 Hijrah..

Mama tak sihat.. Selesema and batuk.. Esok ada marhaban dekat rumah.. Whoa!! Akula yang jadi tukang masak.. Menu marhaban esok,sandwich sardin dgn getok ubi.. Huhuhu.. Menu yang ringan je sbb tahun2 lps mama dah buat menu berat-berat.. Mee rebus,lemang cicah kari,mee kari n etc.. Jadinya tahun ni cuba menu simpla plak.. Huhuhu..

Well,well.. Tadi aku pergi KFC.. Mama teringin nak makan kentang putar,and cheezy wedges.. masuk dekat pintu je.. mak Aih!! Panjangnye que!! Bulat sekejap biji mata aku.. Adala dalam 20 minit aku beratur baru sampai turn aku.. Lepas je aku dpt pesanan aku,aku pusing je belakang.. Mak Aih!! Quenya dah sampai keluar dekat pintu!!! Huhuhuhu.. Rekod,rekod KFC kat Taman Anggerik panjang mcm nihh.. Selalu tak ramai orang pun..


Panjangkan?? Naseb baek aku dah lepas..
Kalau tak berjanggut aku beratur.. huhuhu..

Masuk je kereta mama dah sengih2.. Aku cakap ramai betul org.. Mama kata,raya2 ni ramai org dtg rumah diorg bagi makan KFC jela kot.. Ekekeke.. Teringat aku iklan KFC yg atuk dia tangkap ayam,lps tu cucu dia lpskan ayam tu.. Hahaha.. Macam-macam ragam time2 raya nih.. Busy sikit minggu ni,jarang dapat update blog.. Banyak cerita nak di shate tapi kekangan masa tak mengizinkan nak berlama-lama mengadap Cik Lappy nihh.. Wassalam..

p/s: Al-Fatihah utk wartawan Noramfaizul yang terkorban dalam misi di Somalia,semoga rohnya dicucuri rRahmat dan tergolong dalam golongan orang2 yg soleh dan beriman.. Amin.. Takziah utk keluarga arwah dari aku dan keluarga.. Al-Fatihah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan