Pages

Sabtu, September 17, 2011

Nah Duit Rayee.. (^_^)v

Assalamualaikum..

Agak lama menyepi.. I'm sorry.. Mood nak menulis or menaip tak ada.. Kerja aku lately ni cuma tgk anime.. Currently watching Sailormoon.. Yeap!! Seriuosly! Anime yang wujud masa aku sekolah rendah dulu.. Ada 200 episod plus 3 movie.. Aku tgh marathon disk ke-4.. Huhuhu..

Entah kenapa kegilaan aku terhadap anime tak hilang dari kecik.. Tadi pun aku sempat sambar Tsubasa Chronicles.. Nanti entry laen aku cerita.. Ahaha.. Actually,ni bayar hutang sebenarnya.. Masa first day kuliah.. One of my little sister (err.. little ke? Besar gajah dah kau Dak Kecit!) Eh,kau bukan anak bongsu ke? Haish! Memangla.. Classmate akulahh.. Dia ni budak matrik,kira belum ckup umurla tu.. Bawah aku.. Aku dh anggap dia mcm adiklahh.. So,my little.. Err.. my younger sister.. Hahaha.. Dia mintak duit rayalahh.. Aku ckp aku bagi kat blog je.. So,Dak Kecit a.k.a Sleypo Shimizu a.k.a Solehah Binti Zainuddin (err.. tolong betulkan kalau aku salah eja nama ayh kau nihh.. Huhuhu..) ni duit raya utk kamu wahai adikku sayang...

Cukup tak?
Kalau tak,aku tambah yg bawah nihh..
Ambikk..

Tak cukup lagi?

Ni maksimum aku boleh bagi..
Tak ada lagi dah..
Habes sudaa..

Wassalam..

2 ulasan:

  1. ishh,! duit x real takleh beli makan punya, wekk. ;p hahaha

    BalasPadam
  2. haish! org dh bagi tu amik jela.. duit jugak tu.. ekekekeke.. =p

    BalasPadam