Pages

Sabtu, September 24, 2011

Kesihatan Yang Memburuk.. =(

Assalamualaikum..

Hai..

Kesihatan aku tak memberangsangkan lately ni.. Demam dh baek.. Tapi kena diarrhea pulak.. Masuk hari ni dah 5 hari dah.. Makan ubat pun tak jalan.. Dah 3 hari aku mkn biskut dgn susu.. tu je yang boleh masuk.. Hurmm.. Dugaan..

Tak apalah.. Saket tu penghapus dosa kan.. Reda jela.. Berkurang jugak dosa aku dgn sakit betimpa-timpa ni.. Esok,kwn2 aku ajak pergi rumah terbuka dekat Meru.. Kalau aku pergi tapi tak makan boleh x? Huhuhu..

Hari Isnin kena pergi Low Yat.. Kwn rumah Badar minta tolong belikan lappy.. Harap2 aku dh sihat Isnin ni.. =(

Kawan-kawan.. Doakan aku cepat sembuh eak.. Wassalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan