Pages

Jumaat, Ogos 12, 2011

Suka Suki..

Assalamualaikum..

12 Ramadhan 1432 Hijrah..

Hallu!! First of all,aku nk ckp sila abaikan entry di bawah.. Sebab?? Tadi kawan aku Si Faz tu.. Dia tny link tu dah tak boleh bukak ea.. Then aku try.. Hurmm.. Memang dah tak boleh bukak.. Internet Explorer Cannot Display The Webpage.. BUNGUKS! Yg kawan aku siap dah delete lagik blog dia.. SADIS!

Well,tak ada cerita sebenarnya.. Cuma lately ni aku selalu berfikir.. DUNIA DAH SEMAKIN TUA.. SEBAB TU,MANUSIA PUN MAKEN GILA! Kenapa aku ckp mcm tu? Sbb mcm2 hal yg berlaku sekarang ni.. Manusia di kerat 15,rusuhan dekat London,MB beragama Islam minta maaf secara terbuka pada Gereja secara terburu-buru.. Manusia maken gila kuasa.. Nyawa manusia dah tak berharga.. Bunuh sana sini.. Maksiat berleluasa.. Buang bayi mcm buang sampah.. Arghhhh!!!

ALL THIS IS SUCH A JERK!!!

Wassalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan