Pages

Isnin, Ogos 08, 2011

Paranormal..

Assalamualaikum...

8 Ramadhan 1432 Hijrah

Yeap,hari ini sudah masuk 8 hari umat Islam berpuasa.. Last entry was on third Ramadhan.. Ops! Sorry.. Aku sangat busy lately ni.. Busy mengalahkan menteri.. Tetttt!!!! Okey,liar.. Tipu semata-mata..

Aku sebenarnya di landa mood malas.. Malas nak menaip panjang-panjang.. Entah kenapa.. Ehehehe.. Aku rajin blog walking.. Jengah2 blog org laen yang ada new entry,tp aku TERSANGATLAHH MALAS nak buat post baru.. Itu maknanya sindrom 'M' dah menular dekat badanla tuhh.. Ekekeke..

Sekarang ni aku tgh gila walking dekat blog Paranormal.. Ehehehe.. Takut,tapi tetap nk baca.. (Sengal ayam betul kau ni Wan!) Yang biasa aku baca dekat blog Encik Mazidul lerr.. Entry dia memang bercampur.. Bukanlah fully paranormal,cuma bila sesekali crew 666 ni buat aktiviti mengesan entiti paranormal ni,dia akn update.. Siapa CREW 666? Well,they're all paranormal crew.. Blog yang fully cerita pasal paranormal ni blog Encik Rahmat Mokhtar,dia ni pun crew 666 jugak.. Another one is blog Penyingkapfakta666.. Ini blog rasmi diorang.. I guess.. Best,memang best.. Walaupun,kadang2 time baca tu meremang la jugak bulu tengkuk (Sbb aku suka baca time tgh2 mlm.. huhuhu..)

Sebut pasal entiti paranormal.. Ehehehe.. I got a story here.. Tadi pagi,masa sahur..Aku sahur sensorang sebab aku bangun paling lambat.. Heeee~~~ 4.50 baru aku bangun.. Mama tengah kemas dapur.. Tgh2 mengadap rezeki tu,dlm pkul 5 lebih.. Aku dgr bunyi mcm kucing 'merengek' dekat tepi rumah.. Err.. Korang tau tak bunyi kucing 'merengek' tu mcm mana? Panjang n mendatar je kan.. Akak aku kta kucing.. Tapi Mama selamba je sound "Ape benda bunyik2? Nk lalu,lalu jela,x payah bunyik2.." Erkk.. Nyaris aku tercekik dgr Mama ckp mcm tu,padahla masa tu Mama kat luar tuhh.. Maksudnya.. Bukan kucingla kan.. Lps je Mama sound tu,bunyi dia jadi jauh.. Then dekat balek,jauh,dekat.. Dan hilang.. Lps 2 akak aku tanya "Kucing tu kan Mak?' (Dlm family aku sorang je yg panggil Mama,kdg2 Ibu.. Tp bkn Mak.. Heee..) Then,Mama balas "apa kucing.. bunyi kucing bkn mcm tu.." Dan kami 3 beradik terdiam.. (Adik beradik aku ada 6 org,akak sorang dh kawen,abg tunggal dh kawen,sorang kakak duduk rumah sewa.. Yg tinggal kt rumah aku dgn 2 org kakak aku..) Okey,fine.. Aku takut.. Bhahaha..

Then tadi aku curious nk tau.. Aku tanyala mama.. "Bu,agak2 benda apa yg bunyik tadi pagi tu?" "Alah,tak ada bendalahh.. Binatang tu.." Mama balas.. Then,aku tanya lagi,"kalau binatang takkan bunyi dia sekejap dekat sekejap jauh?" Mama diam sekejap,then,"Tak ada bendalah.. Bulan2 puasa ni ada apa.. Binatang je tu.." Aku terus diam.. Amik tuala,pergi mandi..

One question.. Bulan puasa syaitan kena ikat kan? Tapi benda2 mcm tu kena ikat tak? Sebab,aku baca dekat blog Encik Mazidul,masa aktiviti paranormal diorang tu,Encik Mazidul dpt snap 1 gambar entiti dekat kawasan jirat Cina.. Ada siapa2 yg lebih tahu tentang benda,boleh tolong jelaskan tak? Menambah ilmu agama aku yang tak seberapa ni..

Wassalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan