Pages

Isnin, Ogos 29, 2011

Anyam-menganyam.. (^_^)

Assalamualaikum..

29 Ramadan 1432 Hijrah..

Ramadan sudah di penghujung.. Ptg karang tengok anak bulan dan Insya-Allah esok raya.. Aku dekat rumah dah mulakan sesi mengemas dan memasak.. Ops! Aku tak pandai masak.. Seriously.. Bukanlah tak pandai langsung,tapi kalau nak suruh aku masak gulai ke,asam pedas ke,yg susah tu mmg ke lautla jawabnye.. Yang aku expert,masak nasi goreng,goreng ikan,gorenag ayam dan segala yg kena gorenglahh.. Ehehehe.. And lagi 1.. Ini.. Gambar dekat bawah nihh..

Buat ketupat.. Haish! Bukan mengumpat tau.. Menganyam ketupat.. Sepanjang hari semalam,inilah kerja aku.. Ingat senang ke nak anyam ketupat? Susah tau.. Huhuhu..

Ketupat yang siap,and tunggu nak rebus je..

Yg ini separuh siap.. Baru isi beras.. Heeee~~~

Saket pinggang aku anyam 100 biji ketupat.. Bepinau mata aku tgk hijau2 tuhh.. Huhuhu.. Aku tak pandai masak kan,jadinye inila kerja aku.. Whoa!! Bila nak pandai masaknya tu aku pun tak tau.. Makan suka,suruh masak,mula buat muka.. Ekekeke.. Masak nak makan sendiri bolehla.. Kalau dah bersuami? Yang tu,tahun2 dpn aku fikir.. Heeee~~~

Okeit,aku nak titon.. Cik Kenari dah siap upgrade,esok dah boleh amik.. Kalau sempat esok aku upload gamabr Cik Kenari yang dah diupgrade.. Okey,selamat malam.. Wassalam..






Tiada ulasan:

Catat Ulasan