Pages

Ahad, Julai 24, 2011

Same BUT Different....... ?_?

Assalamualaikum..

PERHATIKAN 2 GAMBAR INI....


Ada apa2 persamaan tak??

Huhuhu.. Yang atas tu gambar sepupu aku Siti Yuhainiazwa a.k.a Wawa.. Sekarang dekat Politeknik amik Diploma Engeering ape ntah.. Tak ingat.. The spectacles one is me.. Okey.first time publish muka secara terang-terangan.. >.< Yang bawah is my mama..

APSAL KAU UPLOAD GAMBAR2 NIHH???

Well,semalam aku pergi kenduri rumah mak cik belah Bos dekat Machap.. Just 2 of us.. Me and my sister.. Wakil,bos dgn Mama.. Bos keje and Mama jaga akak ipar yg baru lps bersalin.. No choice,terpaksa pergi.. Walaupun aku still tak berapa nak sihat sgt lagi.. Sampai sana,dah ada orang2 yg berkaetan dgn mak cik aku.. Ank angkatlahh,mak angkatlahh,adik angkatlahh.. But,4 sure aku tak kenal.. I'm not so close with my Boss adik beradik.. Heeee~~~

Masa diorang tgh buat2 kerja dan aku pulak cuma mampu menolong tengok jerkk.. Tetibe Mak Cik aku ckp,muka aku sebijik muka Mama.. Dia ckp cenggini 'Ni ank sedara aku yang sorang ni sebijik muka dia.. Ank bongsu la katakan.. ' Okey,question.. Adakah semua ank bongsu mukanya akan serupa dgn muka Ibu?? Ada sesiapa yg boley tolong jawab beserta fakta dari sumber yg boley dipercayai??? Okey,ini 1 peristiwa..

Another one.. Last sem,utk oral speaking Mandarin kitorang kena bawak 2 gambar ahli keluarga utk di jadikan bahan bercakap.. Kena ceritakanla pasal 2 org ahli keluarga yg kita pilih in 2 minutes if I'm not mistaken.. Aku bawak gambar Mama n my Third Sister.. Pak Cik Aleq tgk gambar Mama.. Dan korang tau ape dia ckp.. 'Lao Shi kan suruh bawak gambar keluarga.. Yg kau bawak gambar kau ni kenapa?' Aku dah pelik.. 'Bongok Khaliq,ni gambar Ibu aku laaa..' Pak Cik Aleq tuhh dah ketawa2 lps tu dia ckp 'apsal muka kau dgn muka mak kau sama je??' Perlu ke aku jawab soalan tu?? Khaliq!!!! Hadoiii!!!

SO QUESTION..

SERIUS KE MUKA AKU DGN MUKA MAMA SAMA SEBIJIK???

Huhuhu.. Muka serupa,but aku harap naseb kami tak sama.. Insya-Allah.. Aku nk jadi lebih baek dan menjadi kebanggaan Mama..

MAMA WHATEVER IT IS I LOVE YOU SOOOOOO VERY MUCH!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan