Pages

Khamis, Jun 02, 2011

WOW!!!! T___T

Assalamualaikum.. Salam Sejahtera.. Salam 1 Malaysia..

Hai Guys! Quite busy lately.. So,jarang-jarang dapat update.. Ni pun curi masa sekejap sebab nak share something dgn korang.. Last night,aku dapat link to one blog yang tgh panas sekarang ni.. My frens a.k.a Classmates a.k.a my blogger frens give the link..

BLOG ADINDA

Dengar katanya,blog budak nih tgh jadi bualan hangat sekarang nih dekat Twitter and Facebook.. When I read it.. Then.. I know why it is getting HOT! Pengakuan berani seorang budak berumur 14 tahun.. Tapi rasanya tahun ni dia 15 tahun kot.. PMR pun belum habes.. Hmm.. Masa aku baca entry budak nih malam tadi.. Aku terpaku sejenak.. Entry yg pendek but.. WOW!!! What I can say? Nothing much.. Just berharap budak ni cepat sedar kesilapan dia and kembali ke pangkal jalan..

Warning! Aku bagi link tuh bukan dgn niat nak mengaibkan budak tu.. Tapi hanya utk tatapan kita bersama.. Mengajak korang di luar sana utk berfikir.. Apa jadi pada seorang Wanita atau diri korang sendiri yg bergelar Wanita sekiranya benda yang terlalu berharga bagi setiap wanita (I guess!) itu dah hilang? Ya,it can be gone in many ways.. But this girl it gone by 'that' way.. Lelaki keturunan Mafia sekalipun for sure akan cari perempuan yg baek2 utk jadi isteri.. Just terfikir apa parents dia rasa kalau tau pasal tu or parents dia memang tak kisah.. Wallahualam.. Hmm..

'Eleh! cara kau ckp tu mcmla kau baek sgt!! Ape kau ingat kau tu ahli syurga ke??!!'

Ya,aku akui aku bukan manusia yang terbaik.. Tapi aku berusaha utk jadi baek.. Tak,aku bukan umat Muhammad yang confirm masuk syurga sbb aku juga melakukan dosa.. Tapi aku tidak akan sesekali melakukan dosa terkutuk tu.. Moga Allah melindungi diriku.. Amin..

Pelik budak ni.. Bertambah pelik sebab follower dia ramai yg bertudung.. Ehehehe.. Kwn2 diala tu kot.. Lps baca,korang fikirla.. Perlu ke perkara2 mengaibkan seperti tu ditulis dalam blog yang boley diusha oleh orang2 seluruh dunia? Kita orang Islam dik.. Hmmm....

Aduhai! Dahlah,malas nak cakap.. Aku percaya kat luar sana,dah ramai manusia mcm ni.. Cuma,maybe diorang tak mcm budak ni yang bukak pekung dada sendiri.. Jomlah,kita sama2 doakan moga2 budak ni sedar kesilapan diri dan kembali ke jalan Islam yang lurus.. Amin..

p/s: Komen dah beratus kt post itu sahaja.. Last night aku tengok 762 komen,just now aku tengok dah jadi 962 komen.. Popular betul budak ni.. 200 komen in one night.. Ada yang mengutuk and ada jugak yg menyokong (err.. T__T ) Sokong?? Adeh!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan