Pages

Khamis, Mei 12, 2011

Orientasi 6 Bawah...

Assalamualaikum..

Hallu! Hallu! Ahaks! Well,jadual aku penuh ari ni.. 6.30 kena hantar Zura pergi kerja then aku merempit 120 balek bt utk sampai dekat sekolah pukul before 7.45.. Weng,weng,weng.. 7.35 tepat aku sampai.. Huhuhu..

Kumpul and taklimat.. Mula2 aku dapat info kena dtg sekolah utk motivasi jerk.. But,bila taklimat rupa2nya kena jadi Fasi.. Ades!! Nak x nak kenala jadi.. Aku partner dgn Ecun a.k.a Suhana.. Huhuhu.. Aktiviti habes dalam pukul 1.30 lebih kurang..

Penat.. Sgt penat.. Then,lepas aktiviti pergi jumpa Cikgu-cikgu yang ku rindui selalu.. huhuhu.. Jumpa Mama Hafilah,jumpa Cikgu Zahiah,Cikgu Aziah,Cikgu Zulaikha n Cikgu Fadilah.. Yang tak boley bla,masa jumpa Cikgu Aziah,cikgu kt kelas tgh mengajar masa tu.. Kitorang mengacau jerk.. Huhuhu.. Dah mengacau tu,Cikgu suruh ckp pengalaman masa tingkatan 6 and tips2 belajar.. Hua9.. Tips apela yg aku boley bagi.. Pengalaman tu aku kongsila skit,ape yang kitorang lalui masa form 6 dulu.. Cikgu merajuk,kena berdiri tengah2 padang dgn adik2 tengok,turun naek tangga 4 kali.. Wahh! itu semua adalah pengalaman yg aku lalui masa form 6.. Indah! Sgt Indah! Sebab bila aku masuk Universiti,aku sgt3 merindui suasana masa tingkatan 6.. Indahnya masa form 6 takkan aku lupakan sampai bila-bila.. Sebab,aku tak jumpa cikgu2 or lecturer2 yg mcm cikgu2 form 6 aku.. Heeee~~~ Wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan