Pages

Ahad, Mei 15, 2011

Makan,makan,makan..... (~_~)

Assalamualaikum...

Hai guys!!! Well,well,well... Semalam Bos bawak pergi makan.. Ehehehe.. Upah sebab paksa aku kerja.. Jahat punya anak aku nih! Haish!! Bukan aku yg minta yerr.. Bos yg ajak.. Dia kta dia nk makan ketam bangkang a.k.a ketam batu.. kenapa ketam batu? Sebab ketam tu keras mcm batu,nk mkn tak boley gigit tp kena ketuk dgn anak lesung.. Hahaha.. Sapa nak gigit kena sedia dgn risiko patah gigi or berdarah gusi.. Haha.. So,semalam,kami sekeluarga merantau ke Kg. Paser Putih dekat Pasir Gudang.. Kenapa Pasir Puteh? Silakan tanya kepada penduduk di situ sebab aku tak tau.. Lalalala~~~ Okey,merepek je aku ni kan..

Sila Lihat Gambar Di bawah.. =)




Ramainye olang-olang..


habes sudaa.. Heee..

Banyak tak aku makan???

Kami makan di Sini...

Restoran Tepi Pantai tau..

Nampak tak Singapura tu?? Huhu..

Yg lampu terang tu aku rasa kapal cruise kot.. Ehehe..

Eh,mana idung...??? (+_+)

Macam terapung kan???

Ekceli,dah selalu jugakla Bos bawak mkn kt sini.. Kiranya ni memang tempat family gathering kitorangla.. Best makan kat sini.. Angen laut segar.. Burrrrr... Hahaha.. Okeyla,got to go.. Bos ajak survey kete.. Opss!! bukan nak ganti Cik Kenari tuh.. Cik Kenari tu akan di Upgrade and tinggal kt rumah.. And me bawak kete lain balek Puncak Alam.. Ingat nak sebat Exora Bos,sekali Bos tak kata 'tak ada maknanya'.. Adeh! Bos kta,bawak Exora,maintanence bayar sendiri.. Weng3.. Hampeh!! Kete laenla jawabnye.. Wassalam..

p/s: Video nelayan aku x dapat di selamatkan.. Memory Card Blackberry Nana Gemok corrupted and kena format.. Habes semua.. Sadis! Sorry ye kawan2..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan