Pages

Rabu, Mei 11, 2011

Kerjaya Driver and Self Question..

Assalamualaikum..

Hello allz! Okey,aku tau baru malam tadi aku buat post.. Bukan ape excited dgn kerjaya baru sampai tak sabar nak cerita nih.. Hahaha.. Poyos!! Well,aku mulakan kerja hari ni,lepas dpt approval dr Ma'am Besar a.k.a Mama.. Ngeh9.. Jadi driver kepada seorang kawan si Azura Greeny.. Dia ada Latihan Industri (LI) which I'll do it on Part 6,tapi dia dah buat sekarang,dia kan budak Biotech kan,so,dptla LI dekat MARDI.. Okeyla tu,dekat gak dgn rumah,cuma transport jela problem.. S0,dia offer aku jadi driver dia.. Ehehehe.. Hantar dia and ambil dia balek kerja.. Okeyla tu kan,boley aku praktik drive skill sopan aku yang dah lama berkubur sejak duduk Puncak Alam.. Hahaha.. Gaji bukan isu as long as aku tak bosan dok kat umah jerk.. Weng,weng,weng.. Kerjaya aku bermula jam 6.30 pagi,berakhir jam 6.00 ptg lebih kurang.. hehehe.. Sebijik mcm kerja Office.. Lalalala.. (~_~)

Okeit,habes cerita kerjaya.. Tadi aku baca shoutbox,nampak 1 link.. Si Sleypo Shimizu a.k.a Dak Kecit tag aku dgn self question.. First time dpt nih.. Ngeh9.. So,Dak Kecit,here my answer.. =)

1) Ape benda paling penting dalam hidup korang?
Allah.. My mama..

2)Benda terakhir anda beli dgn duit sendiri?
HP Nokia 3G 3... err,x ingat sbb dh ilang..
Novel Aku Masih Setia..

3) Tempat perkahwinan dan tema perkahwinan..
Ades! tak fikir lagik...
Kat rumah je kot..
Tema putih.. Ehehehe...

4) Adakah korang sedang bercinta?
Nope..
Baru lepas putus cinta yela..
Hahaha...

5) Novel/buku/majalah last yang dibeli..
Ermm..
Novel Durrah Fatiha yg baru tu..
Tak ingat tajuk..

6) Apa nama penuh korang?
Nur Safwanah Binti Ramli
Sedap kan? Hehe..

7) Antara mak dgn ayah mana lagi mesra?
Mama of course..
Ayah jarang ada kat rumah.. Hehe..

8) Namakan org yang nak jumpe sangat3..
macam x ada jerr..
Ehehehe..

9) Di manakah tempat yg betol2 nk pergi?
Mekah..
Masjid Biru,Turki..
Petra.. =)
Aku memang minat kesenian Islam..
Plus Menara Eiffel..

10) Pelok ke ciom??
Dua-dua slalu dapat..
So nak 2-2lah..
Hahaha..

11) Lagu yg korang suka and slalu dengar?
Speak Now-Taylor Swift
Di saat ku mencintaimu-Dadali
(Sebab ni nada sms ngn call aku)
Wawawa..

12) Beritau 3 benda pasal org yg tag anda..
Dia kurus..
Banyak mulut..
Gembeng..
Hahaha..
Jgn marah dak kecit..

13) Benda yg di sayangi..
Jam tgn SEIKO abah bagi..
Bantal peluk Minnie Mama bagi..
Cik Ted Ucu bagi..
HP Nokia 3210 Adik bagi..
All my novel..
Cik Lappy..
Cik Kenari..
And banyak lg.. yg kt atas nih yg tertinggi..
Hehehe..

14) Blogger yg nak di tag..
Err.. Sapa yee???

Azura Greeny my fwens dr kecit..

Farah D. si suara besar nih

Err..Sapa lagi??

2 jela kot.. Ahahaha..

Wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan