Pages

Jumaat, Mei 06, 2011

Hari Bersama PM (kat radio jelahh)

Assalamualaikum..

Murning Guys! Tengok bawah ni..


yee,tepat sekali.. YAB Perdana Menteri Malaysia,Dato' Seri Najib Tun Abdul Razak ada dekat konti HOT FM pagi ni.. Huhuhu.. Aku sgt teruja utk itu.. Dan sebab tu jugakla,aku bangun awal hari ni walaupun semalam pukul 4 pagi baru aku tido.. Ehehehe..

Mula-mula aku dengar guna Mp4,tapi tetibe Mp4 aku mati.. Bateri habes sudaa.. Poyos! So,aku turunla bawah bukak 8tv.. Waaaa~~~ Terharu aku tengok kemesraan PM dgn DJ HOT FM.. Boleh bergelak ketawa dan bergurau senda.. Huk9.. Touching-touching! Well,well,aku memang peminat HOT FM.. Daripada awal HOT FM mula bersiaran aku tak pernah bukak radio laen kat dalam kete (Minat kat Fara Fauzana sebenarnye.. Ehehehe (",)

Haih! Stop the drama Wan! Baekk!! Ehehehe.. Aku menonton tb bertemankan secawan aer coklat GoodDay and 2 keping roti bersama-sama Cik Ted.. Habes je PM bersiaran aku pun perasan yang idung Cik Ted aku dah hilang! Waaaaa~~~ Mana pergi idung dia??? Dah tak ensem.. Uhuk9.. Sadis! Nanti cari balek idung dia!!!

BTW,sebut pasal drama,aku tak boley trima betol ending cerita Cinta Antara Kita yang dekat slot akasia tu.. Semalam Episod last.. Ending dia tersangatlah hampeh! Macam cerita nak cepat habes.. Tak logik pulak tu.. Manusia boleh hidup dengan hanya 1 buah pinggang kan? Cuma tak boleh buat kerja berat kan? Betulkan aku kalau aku salah.. Kalau korang tengok cerita tu semalamk,orang taula kenapa aku tanya soalan tu.. Udahla begitu,muka hero dia.. Alahai.. Expression tak ada bhai! Sedey ke,hepi ke,muka macam KAYU! Ades! Ckp pun macam org tak makan.. Huh!

Okey,wan stop complaining! Haih! Bukan complain,tp bagi pendapat.. And ini bukan pendapat aku sorang.. Badar and Tika pun ckp benda yg sama.. Huhuhu.. Aku harap pengarah2 drama,telemovie or apa sahaja,take alert benda mcm nih.. What happen to Malay Entertainment Industri right now? Hoh! CONFUSE!!

Okey,dr tajuk PM,pegi dekat Cik Ted,masuk pasal ending cerita hampeh,and nak terjah pasal industri perfileman Malaysia plak.. Memang aku ni kuat mengarut.. So,sebelum aku mengarut dgn lebih panjang,better aku chow.. heeee~~~ Wassalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan