Pages

Jumaat, Mei 06, 2011

Haih!! Susah,susah.. (+_+)

Assalamualaikum..

Pautan
Well,well.. Hari ini selesai lagi 1 paper.. Office Software Application.. paper yg buat aku x cukup tido.. Huhuhu.. Soalan? Oke kot.. tp di sebabkan aku nih,x ingat ape yg aku baca,jadinye,banyakla yang aku goreng.. ngeh9..

Tadi aku baut blogwalking kat blog Azura Greeny and aku baca entry latest dia.. Wah! I'm shock,cz ada ura2 mengatakan blogger yg guna Account yahoo.blog mereka akan di DELETE! Haih! Kelam kabut aku buat akaun Gmail,ekot arahan yg dia bagi.. But,at the end.. Aku tak berjaya tukar akaun aku.. Huhuhu.. Aku salah step kot.. ada part yg hilang tuh.. Dia kata ada,tapi time aku buat,part tu tak kuar pun.. Ehehehe.. Ampun Zura!!

Disebabkan takut blog kena delete,aku pun carila sumber Si Zura ni dapat cerita tu.. Mana tau kot2la org tu ada cara yg lg mudah utk buat Gmail tuh.. Sumbernya ini lisaafha aku pun baca entry dia.. Sirius aku salute kat dak nih! Tabik toing toing punya aku bagi! Master betol dak nih bab2 web site nih.. Aku tau sikit2 jerk.. tak adala master mana pun.. Ehehehe.. Walaupun aku belajar subject Web design and sofftware application.. Heeee~~~ Malula plak!

Baca punya baca.. At last.. Aku jumpa gak apa yg aku cari.. Rupa2nya itu cuma khabar angen.. Hampeh kan? Aku dah bersusah payah buat akaun Gmail,rupa2nya khabar ange.. Tapi,sebelum aku tryla jugak langkah mudah yang Si Lisa Afha ni bagi utk tukar akaun blog nih.. Aku try tp still tak berjaya.. Haih! Susah betol! Aku pun tak tau kenapa tak jadi.. Lastnye aku dah malas nk fikir,aku DELETE jerk akaun Gmail yg aku baru buat tak sampai 1 jam tu.. Ehehehe.. Malas nak pening2 kepala..

Okeit,tak banyak cerita sebenarnye minggu nih.. Aku pun tak berapa nak aktif sebab mood exam week sedang melanda 1 rumah.. Heee~~~ (Padahal mood nak balek rumah lagi menguasai.. Hehe) Agak busy lately.. Penat yang amat..

Plus,me di ganggu oleh org yang tak ingini.. It's not me tak mau kawan dgn dia.. Bekawan biar seribu.. But,bila me tau dia mengharapkan lebih,aku jadi malas plak nk layan.. Bukan menyombong,TIDAK sama sekali!! Just,aku tak ready utk ke arah itu lagi.. Masih teringatkan dia? Mungkin.. But,itu bukan sebab utama.. Me,just tak bersedia.. Berkawan boley,nak lebih2,minta maaf banyak2.. Me just can accept you as a friend.. Kejam kan? Entahla.. (",) Rasanya tak kot.. Sebab aku dah cakap awal2.. Just frenz.. Tu sebab bila dia call aku tak angkat.. Bukan ape..

1.sebab aku memang x suka ckp dgn lelaki yg tak kenal sgt dekat fon..

2.aku tak pandai nak melayan lelaki bercakap kecuali sedara mara aku,my abah,my abang n my anak sedara yg degil tuh!

3. tak ada benda penting pun nak ckp dgn dia..

Huhuhu.. Mcm jahat jekan alasan aku.. tapi aku tau,once aku melayan panggilan dia,dia akan mengharap pada aku dan dia akan terus menelefon aku utk seterus-terusnya.. And me.. Sama sekali tak nak benda itu berlaku.. So,langkah terbaek,bila dia call aku pass kt kwn aku,dia call aku pass kt kwn aku.. Sampai 1 tahap aku dah geram,aku ckp kt dia tak payah nk gatal2 call,aku tak akan angkt.. Huhuhu.. Kejamnye aku!!!

But,I think,that is the best way.. Sekurang-kurangnye aku dah berterus terang.. Mintak mahapla bebanyak kalo dia terasa.. Tp,aku memang tak suka lelaki call aku (pengecualian utk rakan2 sekelas lelaki yerr..) Maksudnye,lelaki yg aku just kenal pada nama dan mengharap sesuatu dr aku,tanpa kenal aku sapa,hanya kenal aku melalui nama dan dari cerita2 kwn2 dia.. ye,memang aku sepatutnya angkat call dia utk kenal dia kan? But,aku tak nak sejarah berulang.. Enough is enough.. I'm not gonna through that hardship anymore.. Hati ni.. Allah saja yang tau.. Okeit,sebelum aku semakin menjiwang dan bertukar mood sendu,better for me undur diri dulu eak.. Susah kan hidup aku? Hehehe.. Wassalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan