Pages

Sabtu, April 30, 2011

Puncak Alam BANJER!

Assalamulaikum...

Kat sini hujan lebat dari kelmarin sampai pagi semalam.. Akibatnye.. Tengok gambar kat bawah nih semua.. Pergi redah banjer,balek pun harong aer.. Kesian Cik Kenari aku.. Bebunyi tayar.. Mujur enjin x masuk aer.. Syukur!! Tengok,tengok!!!

Bye2.. Wassalam..




Banjer Kat Meru..

Nak Pergi Klang Central Pun tak lepas..



Air Sampai Paras Lutut.. Owh,tidak.. Kesian Cik Kenari Aku..

Kereta2 yg degil nak harong aer..

Aku pusing balek lalu jalan dalam.. =)

Kesian rumah org nih!

Ini banjer dekat Puncak Alam.. Aku redah semcm..

McD pun tenggelam nyah!

Tawakal je aku redah sbb nak balek rumah.. Huk9





Jalan depan tak boley lalu.. Belakang pun sama.. Hampeh!



P/s : Aku sempat jadi nelayan masa nih.. Ehehehe.. Ada si Nana gemok rakam masa aku jadi nelayan.. Nanti kalo ada dia simpan lagi videonye,aku upload eak.. Heeee~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan