Pages

Sabtu, April 02, 2011

Kerja Gila..!!!

Assalamualaikum..

Hallu guys!! First of all,aku nak wish besday pada 2 org teman aku yang sambut besday diorang hari ni.. Sama tarikh? Yeee!!! Selamat Hari Lahir kepada Nurul Badarina Badarul Zaman and Noor Fadzliana Haridan.. Moga Allah merahmati hidup kalian.. =)

Kerja Gila? Ye,kerja gila.. Semalam aku buat.. Nampak 2 tiket kt bawah ni? Inilah kerja gila yang aku buat.. Ce cite, ce cite...


Alkisah pun bermula.. Semalam kami (aku,aleq n pija) pergi Aeon Bukit Raja.. Tujuan? Tengok wayang lorr.. Cerita Cun! yang baru keluar tu target kami.. Beli tiket pukul 3.40 punya tayang,lepas beli terus masuk sebab cerita dah mula.. Best cerita nih.. Thumbs up utk osman ali!! Cerita habes pukul 5.30 lebih kurang.. Then aku shopping barang sikit.. Bukan shopping ape pun,beli kertas printer aku yang dah nak abes,beli deodorant,listerine,sempatla aku capai novel 1.. Ehehehe.. Then,abes shopping,pukul 6,terus balek.. Pija ajak singgah Tesco sbb dia nak cari barang.. Singgah situ,pija cari barang,aku n aleq pergi pet shop.. Wawawa.. Tak ada benda pun,just tengok anak anjing yg kiut,tengok hamster,arnab and tikus mondok yg semuanya comel2 belaka!!! Then,tengok jam dah pukul 7,Aleq nak makan,pilih punya pilih, KFC jugak jadi pilihan.. Habes makan pukul 7.30,kena balek,sebab Aleq ada kelas JPAM..

Sampai kat kolej,Aleq tipon Raqeb,tny pasal kunci bilik.. Ehehehe.. Sekali pintu bilik berkunci daa.. And kunci,Raqib bawak aku rasa.. Huhuhu.. Lepas hantar Pija,aku nak hantarla mamat nih balek A4 pulak.. Tibe2 dia ckp "Kita pergi jenjalan nak wana,aku support duit minyak.." Adeh! Gilala mamat nih.. Aku tanya nak pergi mana? Takkan kita berdua je? And dgn selambanya dia balas kita ajak Pija lps tu baru rancang nak pergi mana.. Tipon Pija suruh dia turun balek.. Pija kalau pasal jalan on saja.. Dekat Petronas,kitorang decide nak pergi tengok midnight movie kat Aeon Bukit Tinggi.. And again kami ke situ.. Sampai dalam pukul 9.25 malam.. Aleq kata sampai terus tengok cerita apa yg ada cz takut nanti lambat2 diorg tak boleh masuk kolej.. Okey,then.. Kali aku dgn Pija pulak pilih cerita.. Just Go With It tiket pukul 9.25 punya tayang.. Terus masukla sebab cerita dah mula.. Cerota ni memang best walaupun ada unsur-unsur 18 ke atas but funny.. Penat aku gelak.. But,pak cik Aleq tu boleh tido plak. Haih! Dia ajak kita keluar,dia boley tido pulak.. Hampeh betol! Abes cerita pukul 11.30 lebih kurang,okey,kali ni terus balek.. Tak ada singgah2 lagi dah.. Aku sampai rumah dalam pukul 12 lebey gitula..

Gila kan? Forst time aku buat macam nih.. But of course sampai rumah aku tipon mama bagitau.. Ehehehe.. And seperti yang di jangkakan.. Panasla jugak telinga aku 1 jam.. Huhuhu.. But,yang penting aku dah bagitau and aku tak buat nyrok2.. Mama pun faham.. Sebab ni la first time aku buat,aku di maafkan.. Yeay!!! You're the best Mama!!! And I love you so much!!! Rindunya.. Huhuhu.. Takpe,takpe.. 2 minggu lagi balek Johor.. Yeay!!!! Wassalam...

2 ulasan:

  1. ahhahah! cehh! teruk betoi! hehe. smpai 2 cte d bantainya. =.=

    BalasPadam
  2. Shhh.. tu pak cik Aleq tu punya pasal.. Meroyan.. Tak pasal2 aku pun ikot dia meroyan sama.. Ehehehe.. Semalam Pak Cik Aleq ckp dia nak private kan blog dia.. Huhuhu

    BalasPadam