Pages

Selasa, Mac 15, 2011

Pembetulan Sahaja.. Sekilas..

Assalamualaikum..

Hai guys! Heee.. Abaikan tajuk entry sebab aku tak tau nak bagi tajuk apa kat entry nih.. Ehehe.. Bukan apa cuma nak pembetulan sikit psl entry Review HMM aku tuh..

Ada seorang pengulas Tanpa Nama ckp yang rombongan Orang2 Rom tu bukan pergi Melaka,tapi pergi Kedah.. Dia kata lagi Langkasuka is nama lama for negeri Kedah and Semenanjung Emas tu nama lama utk Malaysia.. Dia bercakap dengan bukti dari Wikipedia lagi.. So,I have no say herela kan.. Err.. Walaupun pada aku Wikipedia is the most untrusted website in the world sebab Isi kandungan dia boleh di edit dan di tambah oleh orang luar.. Ehehe.. But,maybe dia lagi cerdik dari aku kot.. Cz as far as I know the only place in Malaysia ni yang terlindung dari tiupan angin monsun and jadi laluan pedagang is Melaka (Ini sebab aku belajar Sejarah and perkara ni selalu Cikgu Stressout about this matter sampai dah melekat kat otak aku,x mau tanggal-tanggal..Heee~~~) Ayat ni ada disebut Si Merong Mahawangsa dalam cerita tuh.. But,maybe Kedah pun sama kot.. I'm not sure sebab dolu-dolu belajar sejarah banyak pasal Melaka je,pasal Kedah yang aku belajar cuma pasal Kedah Tua,but that one kat Acheh dolu kot.. Hiah! Sudah Wan! Karang maken confuse orang membacanya.. Ehehe.. Sory guys..

So,it my concern lerr nak membetulkan apa yang tak betul tu sebab aku tengok macam ramai pulak yang baca entry HMM aku tuh.. Karang salah fakta marah plak orang2 KRU,diorang penat2 buat cerita tu aku sesedap rasa mengubah.. Ehehehe.. So,minta maaf oke psl kesilapan itu.. Sekian.. Wassalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan