Pages

Jumaat, Februari 25, 2011

Assalamualaikum..

Hallu semua! Heee~~~ Disebabkan laptop aku pun dah do format jadinya,emoticons kt bahagian catatan ni pun dh hilang.. So,no more emoticon.. Ops! Aku akan try download balekla (ntah bila?)

Well,semalam,aku_wan and the geng.. Chewah! Aku dgn rakan Kelab Pemikiran Pemimpin Negara telah pergi ke UiTM Shah Alam untuk sesi bual bicara bersama Yang Berbahagia Dato' Prof. Ir. Dr. Sahol Hamid Abu Bakar a.k.a Vice Cansellor for UiTM.. What a day! Rasa bertuah dapat melihat beliau dari jarak dekat.. Tajuk Ucapan Dato', Wacana Cinta Agama,Bangsa dan Negara.. Apakah? Tibe2 aku rasa macam nerd pulak.. Ahahaha...

Okeit,memang rasa bertuah sebab dapat jumpa Dato' VC.. But,it was an exhausted day for us.. One day before kitoang ada test Admin,besengkang mata study (diorangla,aku tak.. Heee~~~) then,yesterday jadual pack sampai pukul 4.. Kelas dari pg.. Balek kuliah pukul 4,sempat buat jemput-jemput,then,aku dah kena siap-siap pergi kampus.. Berkumpul dekat Cafe Rafflesia.. Kata kumpul 7,6.45 kitorang dah terpacak kat situ,tp tak ada orang.. Hampeh! Bas sampai,pukul 7.30 baru gerak,janji Melayula nih.. Sampai sana,pukul 8 lebih,terus cari Dewan Agung Tuanku Canselor (DATC).. Ada gambar dewan tu.. Tunggu punya tunggu,pukul 9 baru mula.. Dengar Dato' berucap dalam keadaan kitorang yang aku rasa separuh mamai.. memang dah lepak gila dah,dengan perut yang lapar.. Patutnya,masa masuk dapat roti dgn air kotak,tp disebabkan kitorang masuk salah pintu,jadinye kitorang tak dapatla makanan tu.. Huhuhu.. Sadis! Tahan jela.. Pukul 11 lebih kurang,majlis tamat,balek,sampai almost 12.. Lapar!!! Tak kira,cari kedai makan.. Lastnye,transit kt tepi jalan simpang nak masuk Fasa 3 nun.. Makan,makan,makan!!! Servis agak lambat di situ.. Maybe masa tu dah nak tutup kot.. Dah tengah malam kot.. Siap makan,dekat pukul 1.. Nampak tilam,tak ingat ape dah,terus lelap sampai pagi,sampai tak sedar dah pukul 7.. Huhuhu.. Terlajak! Ades! Penat.. Sangat2 penat..

Next week punya jadual,boleh buat aku gila.. Hari Isnin ada Quiz Software.. Rabu ada Quiz Record.. Malamnya,ada kelas ganti Account.. Hari khamis kelas sampai pukul 4,then malam ada kelas Pemikiran Pemimpin Negara, ada pembentangan pulak tu.. Report kitorang tak sentuh ape pun lagi.. Aduhai! Then,malam esoknya pulak,ada perjumpaan GSS.. Kelab Gabungan Pelajar Sabah,Sarawak dan Semenanjumg.. Aku tak tau pasal kelab ni,saje je joint.. Hamik kau!!! 3 hari straight kelas sampai malam.. Aduss!!! Penat,penat,penat!!!! nak tido!!!!!!!!!!!! ZzzzzzZZZzzzzzz... Wassalam...

P/s-Psstt!! Sory eak,gambar berterabur.. Tak tau mcm mana nk susun.. Heee~~~ (^_^)

















Tiada ulasan:

Catat Ulasan