Pages

Khamis, Februari 03, 2011

Aku Yang........????

Assalamualaikum...

Hai guys! Hehehe.. Korang sambungla apa yg korang nk sambung kt tajuk tu.. Asalkan bukan yang bukan-bukan sudah.. Ehehehe..

Paling sesuai,aku yang kepenatan.. Haha.. Aku penat.. Aku penat mengadap buku sepanjang cuti ni sampai aku rasa macam nak busuk muntah.. Hukhukhuk... Tiap2 hari tido pukul 2,3 pagi bertemankan secawan minum kopi yang Ma buat untuk aku siapkan assignment.. Tensen! tensionAku sgt tensen! Org laen cuti relax,aku cuti macam org gila.. Huhuhu.. Haip! Wan! Tak baek merungut! Okey,okey.. Aku cuma penat.. Kuliah tiap2 ari mula pukul 8.30 kecuali ari Jumaat (tulah sehari) kena keluar sebelum pukul 8 sbb takut tak dapat parking,tu pun kdg2 parking dah penuh,terpaksa parking jauh dari Fakulti.. Penat,sgt penat.. Ingatkan cuti seminggu ni dapat berehat tapi assignment pulak melambak-lambak macam aku cuti sebulan.. marah

Ni pun,aku baru siapkan 2 subjek,ada 2 subjek lagi yang menunggu giliran.. cuti tinggal 2 hari.. Hari Sabtu aku kena pergi Kemelah.. Tidak boleh tidak! Adoi! Penatlahhhhhh!!!!!penat Nanti hari Ahad nak drive balek P.Alam lagi.. Hmm.. Student life.. Okey,I admit that.. It just I'm to tired...penat

Dia.. Tak tau.. hahaha.. Boleh anggap lost contact kot.. Biarlah dia bahagia dgn hidup dia.. And me.. Di sini.. Lalalala~~~ Bahagia jugak..kenyit hihihi..

Okeylah,aku dah ngantuk,penat,letih and etc yg sewaktu dgnnya.. Tido lu eak.. Daaa.. Wassalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan