Pages

Rabu, Januari 12, 2011

Sekian Lama...

Assalamualaikum...

Hallu guys! Huhuhu.. Sudah agak lama aku meningglkan rumahku yg 1 ini.. Let see.. Last entry was on 31st Disember 2010.. Today is 12th January 2011.. Almost 2 weeks.. Bersawang?? Aku rasa takla kot.. Cuma baru nk besemut-semut.. Habuk2 sikit.. Hek9.. Well,boleh dikatakan aku agak busy lately nih.. Busy ke? Wawawa.. Kelas aku still mcm tahun lps walaupun jam kredit 22 jam berbanding tahun lps cuma 18 jam.. Aku pun x faham macam mana boleh sama je.. Huhuhu..

2 minggu ni aku rasa dh bnyk kot duit aku terbang melayang-layang.. Duit aku keluar macam aer.. Syahdu je rasa bila tengok baki duit kat resit pengeluaran (Kawan aku yg tolong cucukan cz aku malas nk beratur pepanjang sengihnampakgigi) I trust her oke.. lg pun dia lagi load dr aku kot.. So,x ada maknanya dia hadap sgt kt wet aku yg seciput tuh.. Lalalala~~~ jelir hahaha..

Banyak sgt guna duit aku rasa sem nih.. Wet rumah sewa dah almost half dr wet ptptn aku.. Nasebla PTPTN dh tolak wet yuran terus.. Tak payahla aku pening-pening kepala psl yuran.. Nk jimat kos aku beli printer cz print kt PSB sgt mahal.. Sekeping 30 sen,kalo 100 keping? RM30.. 2 belum masuk print berwarna lg tuh.. Last sem,diorg charge RM1.50 sekeping,kalo 10 keping? Rm15.. Campur 2-2 jadi RM45.. RM45 tu aku boleh dapat ink printer aku 5 botol @pun wet barang dapur aku utk 2 minggu.. Tu baru 1 assignment.. Dpt 2,3 assignment? Habes sem aku gigit jarila jawabnye.. Huhuhu.. Then,cermin mata aku pulak pecah.. Salah sendiri.. Aku terpijak.. Alahai.. Terbang lagi RM360.. Sadis betol aku rasa.. Huhuhu..

Dan hari ini aku telah di saman oleh pak polisi.. Dapatla sekeping surat cinta yg memerlukan aku membayar RM40 selepas diskaun 50% atas kesalahan tidak memaki tali pinggang keledar.. Hampeh betul! Selama ni time aku pakai dia tak ada,ni time aku lupa nk pakai tiba2 lak dia muncul.. hampeh punya pak polisi.. Tapi takpela,nk buat mcm mana.. Esok tak ada kelas so,aku akan pergi bayar.. Sebelum pergi membayar saman,aku nk membayar utang tido aku yg tetunggak dulu.. Maklum lerr,kls tiap2 ari mula pagi kecuali ari Jumaat.. Tensen.. Penat.. ngantok.. Tula,yg aku lalui.. Huhuhu..

Okeyla,cukup dulu utk kali ni.. Aku dah nantok.. Nantok yg amat cgt.. huhuhu.. Until then,Wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan