Pages

Jumaat, Januari 21, 2011

Hujung Minggu....

Assalamualaikum...

Hye semua! Aku tengah kebosanan.. Sepatutnya aku buat kerja edit mengedit slide utk pembentangan subjek TITAS CTU 551.. But disebabkan orang yang patutnya hantar slide kat aku,tak jadi hantar,so,aku mengambil kesempatan meronggeng di blog aku nih.. Wawawa..

Bosan sebenarnya nih.. Yelah,otak dah set nak buat kerja,tapi tiba2 tak jadi.. mati kutu aku jadinya.. Huhuhu.. Well,esok cuti,masa untuk membayar hutang tertunggak.. Bilik aku dah kemas.. Dah bersih.. Esok tinggal bayar hutang tido,basuh baju and study akaun.. Next week ada test.. Ades! Hope senangla test tu cz aku still blurr belajar akaun nih.. Naseb baik belajar yg asas je.. Huhuhu..

Hmm.. Detik dan waktu semakin cepat berlalu.. Sedar tak sedar tinggal seminggu je nk raya Cina,dan tinggal seminggu lagi peluang yang tinggal utk dia.. Tarikh yg aku tetapkan sendiri..

'Seminggu je tinggal Idz.. Idz nak terus membisu macam ni ke? Hmm.. Terpulangla pada Idz.. Ana tak mengharap.. Seminggu je tinggal,kalau Idz terus diam,maafkan Ana.. Idz tak bagi Ana pilihan.. Ana pernah cakap kan,Ana tak nak kita bercinta macam budak-budak... Kita dah dewasa.. Idz fikirla sama ada betul atau tidak tindakan Idz ni..'

Okey,habes mood jiwang.. hehe.. Next week hari Jumaat aku akan drive balek Johor.. Wah! Sgt bahagia.. Tak sabar nak jumpa Mama.. Huhu.. Lps habes kls mandarin aku akan terus cabut balek.. Sebenarnya bosan dah duduk kat sini.. Mengadap perangai manusia yg ntah ape2.. Aku jemu.. So,nk balek,nk refresh otak.. Huhu..

Okeyla,malas nak taip panjang2.. Hehehe.. Until then,adios.. Wassalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan