Pages

Khamis, Disember 02, 2010

Sesi Jalan-jalan Buang Duit...

Assalamualaikum...

Hello guys! Hehehe.. Hari ini 2/12/2010 adalah besday seorang sahabat aku.. Azura.. Hepi Besday Zura.. celebratecelebratecelebrate

Maka,pada hari ini.. Aku mulakan dengan solat.. Lepas tu aku merewang dekat Facebook sekejap.. Then breakfast dan bermulalah sesi berkemas.. Kemas rumah lerr.. Bilik??? Err.. Yang tu kemudian.. Ekekeke...sengihnampakgigi Lepas kemas rumah,siap-siap untuk keluar meronggeng bersama-sama Zura and Anis.. Hehehe.. Janji pukul 10.. Sampai Kluang Mall a.k.a Pacific Mall,dalam pukul 11.. Lepas parking,mengagau cari Cinema cz First time kitorang nak tengok wayang kat situ.. Pusing sana,sini,naik turun eskalator jumpa jugak akhirnya dgn cinema tu dekat level 2.. Cerita Ngangkung yang member aku kata boley gelak tergolek and senak perut ketawa jadi pilihan kami.. Beli tiket,movie start kul 12.30.. So,kitorang merewangla dulu di kedai2 yang ada kat Mall tu.. Masuk Popular aku ingatkan nak cekut 1,2 novel,tapi hampa cz stock novel baru belum sampai.. Sadis! nangih Then,belek punya belek aku find something interesting.. Prince Of Tennis Episode 1-178(END) Wah!!! Aku sgt teruja.. menarimenariIngat nak beli.. Tapi bila tengok harga,aku terpaksa berfikir 9,10 kali memandangkan keadaan kewangan aku yg sedang sempit sekarang nih.. Ehehehe.. Letak dulu.. Fikir...fikir Movie dah nak start,tengok movie dulu lorr...

Keluar dalam pukul 2.15 gitulah.. Overall,cerita yg kwn aku kata senak perut ketawa tu biasa-biasa je.. Tak senak pun perut cz yg lawak awal2 je.. Dah nak last2 tu serius je and ada yg mengundang aer mata.. Ehehehe... Dah gelak,mestila lapar kan (Ye ke?) Anis teringin nak makan Pizza baru yg kejunya bnyk yg amat tuh.. Oke,jom kita ke Pizza Hut.. Untuk pesan makanan je 10 minit.. Wawawa.. Penat fikir nak amik set mana.. Bila dah sampai and makan... Walaweh! Punyala masin.. Huk9.. Bak kata Anis,masin dia sampai ke otak! Huhuhu.. Tapi memang masin pun lagi2 bila dah sejuk.. Humangaih! Masinnya mcm meresap sampai ke tulang itam.. Tak sanggup aku nak menghabiskannya.. Huhuhu.. Lepas makan,merewang sekejap then balek...

Hahaha.. What a day!!! Sgt gembira utk hari ini.. tp,sms dari dia buat aku tak senang duduk.. Bukan bergaduh.. Tapi dia memang confirm nak dtg sini jumpa aku.. Oh! TIDAKKKKK!!!!! Waaaa~~~ Aku tak mau jumpa dia.. Bukan apa,setakat nih,aku belum pernah jumpa budak lelaki ber2.. Aku dgn dia bercinta tanpa pernah berjumpa.. Siapa tak percaya sila tinggalkan jejak anda di shoutbox... Seriously,kitorang pasangan kekasih jarak jauh.. Tak pernah jumpa,call baru sekali,and sms pun jarang2.. Sebabnye,aku jenis malas nak berkepit je dgn handphone.. Buat menyemak je.. Hehehe... Aku sangat takut sekarang ni.. Serabut perut aku rasa.. Aku harap dia tak jadi turun Melaka and then meneruskan niat dia nak ke Johor.. Waaaa~~~ nangihnangihnangih Aku sangat susah hati sekarang nih.. Sebab..

1. Aku takut ibu tau
2. Aku belum bersedia nak jumpa dgn dia
3. Aku takut nak jumpa dia
4. Aku dah tak ada alasan untuk keluar ke bandar lagi and aku tak nk menipu
5. Aku sememangnye tak nak jumpa dia...

Korang mesti ingt aku kekasih yang kejam kan?? Tapi,pada aku sebelum dia jumpa aku,aku nak dia jumpa Mama dulu untuk minta izin bawak aku keluar.. Aku tak nak rosakkan kepercayaan yang Ma beri pada aku selama ni untuk keluar ke mana sahaja dgn syarat aku menjaga maruah dan nama baik keluarga tercemar dgn jumpa dia tanpa pengetahuan Ma.. Aku tak nak Ma kecewa.. Aku tak nak Ma ilang kepercayaan pada aku sbb selama ni bila aku keluar dgn izin Ma,dgn kepercayaan Ma,aku rasa aku dilindungi.. Aku rasa selamat.. Dan aku tak nak hilang rasa tu dalam diri aku walaupun sekali.. Kalau boley aku tak mau buat dosa menipu macam ni.. Menipu Ibu pulak tu.. Cukup2lah dosa yang ada.. Percaya atau tidak,aku tak pernah.. Tak pernah sekali pun keluar dgn budak lelaki kecuali keluar beramai-ramai.. Itu pun dgn budak kelas aku masa Form 5,Form 6 and masa kat Kampus.. Tapi tu pu sesekali sahaja.. Time raya kebiasannya.. Ya Allah.. Aku takut.. Moga-moga dia tak jadi nak jumpa aku.. Biarlah dia marah kalau dia baca nih.. Aku tak kira.. Aku tak mau jumpa dia.. Huk10000... I'm not ready for that!!!

Tensen.......... Wassalam....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan