Pages

Jumaat, Disember 24, 2010

Ria Qistina..


Assalamualaikum...

Hello olzs.. Huhuhu.. Okey,aku bukan nak buat review pasal novel orang cz aku bukan orang yang pandai komen hasil kerja orang lain.. Hehehe.. Aku cuma nak bercerita pasal novel nih yang aku baru dapat semalam.. Aku beli pos.. Well,memang novel ni daha lama keluar.. Tapi bukan bermaksud aku baru beli oke.. Aku dah ada novel ni masa aku form 3 kot.. Aku tak ingt.. Tapi malangnye,novel ni hilang cz jatuh ke tgn peminjam yang tak bertanggungjawab.. Huhu.. Sadis.. Then aku beli lagi,hilang lagi bila akak aku bawak pergi kerja.. Hampeh! Lama aku cari then awal tahun ni baru aku jumpa lagi novel ni.. Itu pun tinggal 1.. Naseb baek cepat.. But again,novel ni hilang lagi masa aku bawak pergi Puncak Alam.. Cari kat kedai-kedai buku,tak ada.. Then aku try online direct pada penulisnya macam aku beli novel Serasi Di Hati by Rose Harissa dulu tu.. Alhamdulillah ada rezeki aku.. Adala novel.. Siap dgn signature penulis lagi.. Ahaks! Bangga aku.. Well,setakat ni,aku baru ada 2 tanda tgn penulis favourite aku.. Rose Harissa and Bikash Nur Idris ni.. Aku akan cuba dapatkan tanda tgn penulis-penulis lain.. Yelah,nak pergi pesta buku kt KLCC nun aku tak mampu,jadinya dpt tanda tgn secara pos dah kira besyukurla sesgt.. Hehehe.. This is my effort.. Kira okela kan.. Cuma this one write,ntah bila aku boley dpt tanda tgn dia cz dia duduk kt Perth nun.. Takkan aku nak terbang ke sana pulak kot.. Hehe.. Tak mampu den ni ha.. Kak Elee nak sign!! Hehehe.. Okeylah,ni novel yg aku dapat petang semalam.. Enjoy it.. Pada Kak Bikash Bur Idris.. Thank You Sooooo Much.. Really this appreciate this.. Eventhou,kat luar sana of course dah ramai yg dpt your signature but I'm still feel that I'm the lucky one.. Huhuhu.. Thanks Again......... Wassalam...



1 ulasan:

  1. Salam.saya rasa novel ini dah lama benar..masa saya sekolah menengah kot..2000 berapa ye..popular,selalu saya dengar kawan2 pinjam2 baca..hehe..tapi saya tak pernah baca lagi..Kelakar,macam mana boleh hilang beberapa kali tapi kemudian beli lagi..hehe

    BalasPadam