Pages

Khamis, Disember 30, 2010

Penghujung..

Assalamualaikum...

Hello guys! Well,aku dalam mood yg tidak menentu.. xpasti Huhuhu.. Tiba-tiba rasa tak best,rasa marah,gelisah and macam2 rasa..

Esok,hari last aku berada dirumah.. Hari Sabtu 1 Januari 2011,selepas subuh aku bertolak ke Puncak Alam.. Dengan ibu,dgn Kak Yan.. Rasa macam tak nak balek pulak.. Mungkin itu yg membuatkan aku rasa tak best.. Gelisah,sebab aku takut dgn kemungkinan2 yg akan aku lalui bila duduk di rumah sewa.. Segala macam benda melintas di kepala aku.. Lebih2 lagi bila memikirkan sikap bakal2 housemate aku.. Hmm.. Jiwa kacau..gigil

Esok juga adalah penghujung bagi tahun 2010.. 2011 akan menjadi pengganti.. Azam aku.. Aku nak struggle utk sem 2 ni.. Nk dapatkan pointer tinggi.. Aku nk tebus pointer 2.65 aku masa sem 1.. Aku sgt tak puas hati dgn pointer tu.. Mungkin salah aku jugak,study memain,buat assignment ala kadar.. So,sem 2 nih,aku nak study betul2,aku nk buat assignment sungguh2.. Insya-Allah,moga2 di permudahkan.. Amin..

Hmm.. Kalau aku tak nak balek puncak boleh tak?? Aku tak taula kenapa sejak tadi,hati2 aku asik berdenyut tak keruan.. Nafas rasa sesak,tgn menggigil.. Kenapa ye??

Cinta adalah cinta.. Sekali lagi aku menghadapi masalah cinta.. Err.. Cinta ke?? Tak pasti.. Hmm.. Sekali lagi dia menghilangkan diri tanpa dapat di kesan keberadaannya.. This is the third time and I'l make sure it is the last time.. Dia dah janji dgn aku tak nak buat lagi,tp dia buat jugak.. Adakah semua janji lelaki itu sememangnya tak boleh di pakai atau dia sahaja yg buat macam nih??? lelaki tolong jawab...... Atas nasihat seorang teman,kali ni aku harus bertindak kejam.. Seandainya dia muncul selepas ini dan meminta maaf (sory adalah perkataan favourite dia selepas menghilangkan diri) aku akan jawab bahawa maafnya diterima tetapi aku tak boleh macam dulu dgn dia.. Kita kawan sahaja.. Faham2la maksudnya ye.. Bukan niat aku bertindak kejam,tapi dia memaksa.. Aku bukan patung yang boley di ambil bila nak,and di buang bila x nak.. Bila dia susah,sakit,merengek kat aku,bila dia senang hati,busy skit pun tak ingat kat aku.. Okey,fine.. Sampai mid sem,kalau dia tak muncul jugak it's over between us.. No more.. I've enough of this! huhuhu.. Macam kejam kan.. But,dia yang paksa aku.. Aku tak ada pilihan.. Hmm.. Sapa tak sayang kekasih.. Tapi,tak taula.. Aku hanya berserah dan aku rasional.. Aku bukan Kassim Selamat and aku bukan Juliet.. Aku adalah Nur Safwanah.. Itu sahaja...

Wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan