Pages

Selasa, Disember 28, 2010

Cita-cita.. Impian.. Angan-angan..

Assalamualaikum...

Hello everybody! Hehehe.. Perasan je lebih nih.. mcmla ramai sgt yg baca blog aku nih.. Hik9.. Okeit,aku tengah berangan sebenarnya tadi.. Then,aku terfikir apa beza ketiga-tiga word di atas?? Well,ni pendapat aku.. Aku tak kata apa yang aku cakap ni betul ye.. Aku rasa benda ni terpulang pada pendapat masing-masing.. Before that,semalam aku keluar dgn Azura.. Bila tny komen dia pasal blog aku,dia kata blog aku best.. Berkerut seketika dahi aku.. Apa yg best? Dia kata,blog aku best sebab gaya penulisan aku.. Gaya penulisan aku buat orang tertarik untuk baca apa yg aku tulis and aku ada bakat jadi penulis.. Adakah anda rasa komen Azura itu 1 kenyataan atau penipuan?? Sila jawab dgn jujur..

Okeh,proceed.. Aku ada cita-cita.. Cita-cita aku nak jadi seorang pensyarah.. Dan aku sedang menuju ke arah itu.. Moga-moga laluan aku dipermudah oleh Allah S.W.T.. Amin...

Aku ada impian.. Impian aku,aku nak ada rumah and kereta sebelum kahwin..

Aku nak kereta nih.. Ni cita-cita aku.. tp kalau tak dapat,dapat Myvi SE tu pun dah cukup.. Rumah,paling tidak pun,aku nk apartment.. Ni cita-cita aku.. Aku nk ada ni semua sebelum aku kawen...


This car impian aku.. Bersama-sama kereta ni aku nak sebijik kondominium.. Hasil usaha aku sendiri.. Wah! Aku akan cuba utk penuhi impian aku nih.. Ganbatte!!!


Dan ini.. Ini adalah angan-angan aku.. Skyline GTR 35.. Korang rasa logik tak seorang pensyarah pakai kereta ni?? For sure orang sekeliling akan ckp 2 perkara 'Dia ni mesti ada sugar daddy..' ataupun orag akan kata 'Dia ni mesti dapat suami kaya..' Hua9.. Dan ke2-2nya adalah mustahil utk aku.. Mintak di jauhkan drpd terlibat dgn sugar daddy.. Suami Kaya?? Siapalah aku ni.. Rupa tak ada.. Harta pun kurang.. Hehehe.. Well,aku sedar diri kot.. So,kereta ni bersama-sama banglo mcm Dato's Yusof Haslam tu hanyalah angan-ngan semata.. Hahaha...

Ni beza 3-3 word di atas pada pendapat aku.. pendapat korang plak?? Jomla share.. Hehehe.. Until then.. Wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan