Pages

Ahad, Oktober 03, 2010

Aku yang Semakin.... Jeng,jeng,jeng....

Assalamualaikum..

Hallu!!! Huhuhu.. Dah agak lama aku tinggalkan rumah aku yang satu nih.. Lepas cuti mid-sem aku busy dgn assignment yang due datenye dh dekat.. Hehehe.. Last minutes assignment.. Biasala tu kan.. Tido pukul 2,3 pagi siapkan assignment,and ada 1 assignment yg aku buat aku cuma tido 2 jam.. Wawawa.. Cukup seksa.. Habis semua assignment.. Semalam aku ada camping Kesatria Negara sampai hari ni.. Petang tadi dlm pukul 6.30 baru aku sampai kolej balek.. Penat.. Sangat penat....... Kasut sukan aku hancus... Waaaa~~~~ Terpaksa beli kasut baru.. nangih

Okey,lepas semua assignment and camping,minggu test dan Quiz pun bermula.. Esok aku ada quiz Office Automation.. Lepas tu,quiz Office Procedure,test business,test Office Automation and bla,bla,bla... Minggu serabut bermula esok.. Tinggal 3 minggu before final exam.. 2 minggu utk kuliah,n seminggu utk study weeks.. Cepat je masa berlalu kan.. Sedar x sedar aku dah nak abes pun 1 sem.. Sekarang aku tengah gila nk cari rumah sewa pulak.. Aku rasa sure sem depan aku x dapat kolej.. huhuhu..

Masa terus berlalu.. Hari ini.. Genaplah umur aku 20 tahun.. Macam tak percaya pulak rasanya.. Huhuhu.. Terima kaseh pada kawan2 yang wish melalui FB dan juga SMS.. Aku sangat menghargainya.. Thank you so much..

Hehehe.. Panjang aku nak cerita sebenarnya.. Especially pasal camping aku.. Tapi aku cerita next entry jelah ea.. Sekarang aku nk study dulu.. Esok ada quiz.. Wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan