Pages

Rabu, September 08, 2010

Hari Yang...

Assalamualaikum...

Hadoi! Hari ini hari yang.....???? Aku tak tau mcm mana nak explain.. Huhuhu..

Aku,Zura and Anis planning nak buka puasa kat luar hari ni.. Oke,pukul 6.15 kitorang keluar and pergi Marrybrown kt Taman Anggerik nun.. Makan2.. Masa nak balek.. Something happened.. My car broke down! Oh My God!!! Kereta tak boley start.. Huwaaaa~~~ Aku rasa mcm nak meraung kat situ.. Lastnye,telefon Mama and Papa.. Mama kata telefon Papa,and then Papa said asked ur sis to call mekanik that are near to our house.. Okei,arahan diterima and dilaksanakan.. Kitorang duduk kt tepi tembok sementara menunggu bantuan tiba..

Zura telefon abang dia minta ambil.. Abang dia sampai,tolong tengok sekali apa yang tak kena dgn kereta tuh.. Rupa2nya,kepala bateri dah longgar,kena tukar.. Aduhai! Kemarin bateri tukar,hari ni kepalanya pulak.. Pokai! Huhuhu.. Nak tak nak terpaksala lorr.. Tukarla jugak cz lusa dah raya,kereta kan nak guna bawak balek kampung.. Alahai... Terbang lagi Ringgit Malaysia aku.. Huhuhu

Disebabkan kereta rosak,aku terlepas lagi nak tengok muka Pak Cik yang buat pengumuman raya and puasa tu.. Alaa.. Peyimpan Mohor Besar Raja-raja tu lah.. Dah lama tak nampak muka dia.. Ehehehe..

Lusa Raya.. So,aku nak ambil kesempatan dalam entry kali utk ucapakan....

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...

MOHON AMPUN DAN MAAF SEKIRANYA ADA ISI-ISI DLM ENTRY SAYA NI YANG MENYAKITKAN HATI OR MENYINGGUNG MANA-MANA PIHAK.. BUKAN NIAT SAYA BEGITU.. APA YANG SAYA CORETKAN DI SINI HANYALAH SEKADAR LUAHAN RASA DAN PANDANGAN SAYA SECARA INDIVIDU TERHADAP SESUATU PERKARA.. SEKIRANYA ADA YANG MENYAMPAH DENGNA LUAHAN HARI SAYA YANG JIWANG-JIWANG 2 SAYA MINTA MAAFLAH YE SEBAB SAYA MEMANG BEGITU ORANGNYA.. HEHEHE..

MAAF ZAHIR DAN BATIN....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan