Pages

Isnin, Ogos 16, 2010

Skrip Yang Masih Tergantung...

Assalamualaikum...

Hurmm... Aku baru habis kelas Office Automation.. First and last class for today.. Aku tengah bengong,blurr,confuse and mcm2 rasa yang membuatkan kepala aku saket..

Kelas dari 6-8/9 tak confirm ada ke tidak.. Sedangkan aku dah beli tiket balek 6/9 cz 3-5/9 tu aku stay kat rumah Ucu dulu.. Dah janji nak shopping baju raya sesama.. Huhuhu... Bateri lappy aku rosak,aku tak tau bila nak beli cz aku takut kalau pakai charger lama2 nanti meletop plak charger aku nih (Ada member kpd member aku charger dia meletop cz lama sgt guna) and yang paling pening sekali.. Aku sebenarnya dalam proses menulis.. Mana2 member yang kenal aku dari Form 1 mmg dah tau aku suka menulis.. But aku tak pernah publish pun.. Ada 7 cerpen dlm simpanan aku yang still aku baca sampai sekarang.. Hahaha.. Kenangan tu..

Sekarang nih,aku tengah berangan nak buat novel pulak.. Hahaha.. Macam lawak pulak aku rasa.. Aku baru dapat buat sikit.. Epilog and Bab 1.. Still tergantung.. Idea banyak tapi aku blurr nak mulakan ayat mcm mana.. And aku takut cerita aku ni x cukup muka surat and tak menarik utk di publish.. Huhuhu.. Sekarang aku tengah fikir,sama ada nak teruskan skrip tu or delete je? Korang nak baca tak? Hehehe.. Kalau aku bagi baca,lps tu korang komen boley?? Boleyla ea.. Huhuhu.. Aku masukkan dlm entry lagi satu.. Tapi aku tak bagi Full.. Tebuk2 je.. hehehe.. Okela,kepala aku dah pening yang amat nih.. Aku undur diri dulu yee.. Adios! Wassalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan