Pages

Selasa, Ogos 10, 2010

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan..











Assalamualaikum..

Hallu! Jgn tanya knp aku tak pergi terawih malam nih.. Aku tengah menanggung saket peyot yang maha hebat.. Dah 2 hari.. Tak taula apa yg silapnya pada benda yg aku makan tu.. Tak pasal-pasal hari ni,aku dah membazir RM2 naek bas rapid balek kolej cz tak larat nak daki tangga.. Huhuhu..

Esok dah puasa.. Sedar tak sedar dah dekat 20 tahun aku lalui bulan penuh Barakah ni.. Dan.. Aku mengharapkan semoga bulan Ramadhan tahun ni dapat memberi sinar baru dalam hidup aku.. Insya-Allah.. Tahun ni,tahun pertama aku berpuasa tanpa keluarga.. Independent life now.. Sahur esok,for sure maggi.. Huhuhu.. Aku dah memborong stock maggi utk sebulan puasa and my mama membebel panjang bila aku cakap aku puasa sahur makan maggi sebulan.. Hehehe.. Well,apa nak buat.. This is student life.. Semua kena jimat beb.. Lagi pulak kat tempat aku.. Barang2nya agak mahal.. So,nak tak nak terpaksala.. Maggi pun maggila.. Yang penting aku sahur.. Alah.. Sebulan je.. Bukan 1 tahun.. Hehehe..

Esok dah puasa.. Tiket bas balek raya aku dah beli siap-siap dah.. Huhuhu.. Hari Rabu,8/9 lepas kelas Human Comm pagi tu,aku terus cabut balek kampung.. Chantekk tak planning aku? Hehehe.. Sebut pasal chantekk.. Hehehe.. Aku nak bercerita pasal Sukan Antara Fakulti (SAF) yang di aku join baru-baru ni.. Hari Jumaat lepas.. Kami,budak-budak semester 1 Fakulti Office Management,membawa nama fakulti ke Perbarisan kat Stadium UiTM Shah Alam.. And.. Tanpa-tanpa disangka Fakulti kami dapat Naib Johan.. Wah! memang tersangatlah bangga.. Huhuhu.. Pertama kali sertai,lepas tu terus dapat Naib Johan pulak.. Walaweh! Hehehe.. OM! OM! CHANTEKK!!! This is our trademark.. Hehehe

Gambar-ga,bar kat atas tu semua gambar masa kitorang kat stadium tulah.. Ehem,ehem.. Nampak tak gambar couple tu.. Hehehe.. Tusebenarnya bukan couple ya.. Yang perempuan tu kawan aku.. Yang lelaki tu pulak.. Err.. Nama dia,Ahmad Fadlullah a.k.a Amat.. Ingat tak? Nama dia ada dalam entry aku sebelum2 ni.. Hehehe.. Pandai2la cari kalau nak tau ye.. Ekekeke.. Okelah,peyot aku dah kritikal caket yg amat.. Minta diri dulu yerk.. Adios!

Wassalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan