Pages

Jumaat, Julai 02, 2010

Berakhirnya Minggu Destini Siswa..

Assalamualaikum...

Hallu! huhuhu.. Tadi aku tengok kt kotak folllowers aku,dah tambah lg sorang.. Terkejut gak tp syukurlah,ada jugak yg nak ekot blog sewel aku ni.. Huahuahuagelakguling Macam yg aku cakap sebelum ni,aku dpt UiTM Puncak Alam kan.. And now,I'm here at Puncak Alam.. Dalam bilik 402/A1 Kolej Rafflesia 3.. Hahaha.. Siapa2 yg nak dtg melawat silalah.. Hahaha.. Dah seminggu aku kat sini.. Seminggu ni jugak aku sengsara and kepenatan yg amat cz berkejar ke sana ke mari.. Bukanlah abg2 and akak2 fasi kt dera aku.. Takkk.. Diorang baik and very sporting tp sbb jarak kolej aku dgn tempat solat jemaah kat Cafe Angsana(lelaki punya cafe) agak jauh plus kolej aku plak kt hujung.. Huh! menggila aku nak kejar masa supaya tak lambat.. Sampai kat Kolej Angsana tu mmg boley putus nyawa dibuatnya.. Hehehe..

Seminggu ni mcm2 aktiviti ada dan semuanya memberi kesan dalam hati aku walaupun dalam kebanyakan sesi ceramah and tazkirah aku tido... Huhuhu.. Buruk sungguh perangai.. Hehe..Tapi secara rawak aku rumuskan yang MDS ni sgt memberi kesan pada aku.. Dalam masa seminggu aku dah boley adapt dgn suasana dekat sini,dah boley hafal lagu UiTM Di Hatiku dgn lagu Wawasan Setia Warga UiTM.. 2 lagu rasmi UiTM ni kalau didalami maksudnye mesti boley nangis.. Tu pada akula.. Pada orang lain aku tak surela.. Dush!tumbuk Hehe..

Hah! I got a story! Ahaks! Mood gatal dah datang nih.. Ekekeke.. Aku jumpa seseorang di sini.. Dia satu kumpulan dgn aku masa LDK.. Tinggi,puteh,comel.. Huahuahua... Muka dia mcm muka 'DIA" yg dulu tu.. hahaha.. Dgn janggut sejemputny dia tu.. Alahai... But seriously,first time aku tengok muka dia.. Aku punya jantung 'DUP' Ahaks! Gatal sungguh.. Nak tau nama dia x? Hahaha.. Ahmad Fadlullah,asal dari Port Dickson,N9.. Tu je yang aku tau.. Well,aku hanya melihat dari jauh jela.. Orang ensem mcm dia 4 sure dah ada makwe kan.. Kalau tak ada pun mestila dia takkan cari orang yg mcm aku yg gemuk and pendek nih.. huhuhu... Tak apa,tak apa.. Jodoh untuk aku tetap ada kalau bukan dgn dia pun dgn orang tetap ada kan kan kan??? hahaha... Sedey.................................

Oke,stop mengarut dan mencarut Nur Safwanah.. And stop dreaming! Tapi kalau dapt dia memangla aku bersyukur sgt2.. hahahaha... Isnin ni aku mula kuliah.. Kolej aku dgn fakulti jauhla yang amat.. Kena turun naik tangga yg mcm tangga batu Caves tu.. Sebulan aku guna tangga tu sure balik rumah berat turun 10 kg.. Huahuahuagelakguling Bolehla aku challenge dgn adik.. Haha.. Adik lepas ni kita bertanding sapa lg kurus.. Hak10000..

Okela,aku dah penat nak mengarut.. Next entry aku cerita lg ea psl Fakulti aku ni.. Hehe.. Saket peyut.. Nak menyahut seruan Alam.. Bye2.. Wassalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan