Pages

Selasa, Jun 22, 2010

A Very Long Day..

Assalamualaikum...

Hari yg panjang utk aku hari ini.. Adoi! Tersangatla penatnye hari ni..

Pukul 8.45 pg aku dah keluar dgn ibu.. Pergi bank sat ingatkan nk cucuk duit tp duit belum masuk.. Cis! Tersangatlah hampehnya.. Pusing balek pergi amik Zura then terus speed pergi Kota.. Lepas Zura cashkn check dia pusing balek pergi bank Islam.. Isi2 borang.. Tggu2 sekejap.. Ceh! Sekejap ke?Adala dekat 2 jam aku kat bank tu settlekan yuran,menunggu kad bank siap.. kul 12.10 selamat keluar.. Lega..tepuktangantepuktangan

Then,pergi klinik Penawar pulak.. Ramainye orang minta ampun.. Akak kaunter tu kata hari ni mmg ramai orang sebab doktor nak habiskan mat2 nepal and the bangla's.. Huh! Saket jiwa aku dgr.. Takpela kak,sy buat kat tempat lain.. Sopan je aku jawap dgn muka yg kelat.. Huhuhu.. Aku pergi Klinik Moiz plak kat depan Klinik Penawar tu je.. Okeila,tak ramai sgt orang and bayaran pun berpatutan.. Cuma RM55 berbanding Klinik Penawar RM80.. Dah berjimat kat situ.. Hehe.. Plus,siap dlm 1 hari berbanding Penawar yg kena tggu 2 ke 3 hari for urine test.. Masa pun dah jimat.. tp yg x jimatnye,aku menunggu dr pukul 12.45,lepas X-Ray,pukul 1.30 baru dipanggil utk urine test.. Sekejap je.. Then aku kena tunggu lg skali utk checkup.. Perut laparlapar,mata mengantukngantukand aku sempat tertido menunggu utk check.. Sempat aku pergi beli kupon parking yg dah habis,letak kupon kat kereta.. Pukul 2 baru nama aku dipanggil.. 2.05 aku dah keluar.. Adoi! Sampai mengantuk aku tunggu,check 5 minit je.. Aku rasa mcm nk beguling-guling kat situ as a sign of protest sebab buat aku tunggu lama kat situ.. Wasting time..

Lepas tu,pergi Plaza pulak.. Tempat pertama aku cari.. Marrybrown!!! Lapar gilos! Makan2 then pergi kedai buku.. Merewang-rewang kejap cari novel and alat tulis.. Then,meronda cari t-shirt putih.. Lengan panjang xda! Arrgghh! Tensen aku..marahmarahTerpaksa beli lengan pendek.. Alamatnye,terpaksala pakai sarung lengan.. Aduhai! Then,soping barang mandian.. Dah penat,keluar.. hehehe..

Then,ma ajak pergi Kip Mart.. Beli seterika.. Beli Beg skali.. dapat,terus balek.. Dah duduk lama dlm kereta dgn air cond,bari terasa penatnye yg amat.. Terus balek rumah.. Dah penat sgt utk singgah mana2..

Walaupun penat,tetap puas hati.. 2 novel yg aku cari dah ada dlm tgn.. Jom layan Spanar Rindu Skru by Emma Maizura and Jodoh Atau Cinta by Iman Nizrina.. Wassalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan