Pages

Isnin, Jun 21, 2010

Seminggu Yang Menggila..

Assalamualaikum..

Hohoho.. Aku tengah mengeport dgn Zura kat rumah ni haa.. Sementara menunggu nak pukul 5.. Anis nak belanja makan kat Bonzai.. Anis! X sabar aku nak tunggu belanja ko tu.. hahaha

Tengah berborak tadi,Zura bercerita psl rancangan Wanita Hari Ini(WHI).. Ntah bila punya rancangan yang ada story pasal Histeria.. Cara nak kesan gangguan yg terdapat pd seseorang guna limau nipis.. Kalau nk maklumat lanjut tnyla Zura ea.. Ekekeke.. Tgh2 berckp tu boley plak dia kenakan aku.. Dia ckp aku ada histeria sbb selalu mencarut dgn Aiza.. Huuuuu~~~ Sampai hati ko Zura..nangih nangihnangihAku boikot blog ko ntie.. Hehehe.. Joking..

Seminggu yg menggila.. Sebab Sabtu ni26 Jun 2010 aku akan mendaftar di UiTM Puncak Alam,Selangor.. Alhamdulillah.. Ada jugak rezeki aku nak masuk Universiti.. Hilangla meroyan aku selama ni.. Boley ke mcm tu?? Hehehe.. Boleyla kot.. Course yg aku dapat Pengurusan Sistem Pejabat Fakulti Pengurusan Dan Teknologi Pejabat.. Waduh! Jadi orang kantoran deh gue nantinya.. hikhikhik.. Doakanla aku ye.. Sebab cikgu aku kata ada sorang senior aku yg amik course ni dpt 4 flate.. Waduh! Harap2 aku dpt gakla mcm tu.. huhuhu..

Seminggu yg menggila.. Sebab dlm seminggu banyak benda yg aku kena settle.. Byr yuran,medical checkup,sahkan sijil,mohon pinjaman PTPTN,minta cop pengurus felda and bla,bla,bla.. Huhuhu.. Memang meroyan aku seminggu ni..tensiontensiontension

Hari ni je aku habiskan masa setengah hari kt sekolah.. Pg2 pukul 9 aku keluarpergi beli no pin PTPTN dulu kat BSN.. Lepas tu bekejar ke SMKBT2 amik sijil 1119.. lepas tu bekejar plak pergi SMKBT nak minta cop cikgu.. Sampai kt sekolah,kerani office ckp cikgu Aziah ppergi makan.. Okey,aku dgn Zura tunggu.. Tggu punya tggu cikgu x masuk2.. Rupa-rupanya cikgu kt bangunan Form 6.. Aku pergila sana,turun naik tangga cari cikgu sampai lenguh kepala lutut aku,paha pn dah naik kebas,rupa-rupanya cikgu ada kt dalam bilik guru je kt ground floor.. Huwaaa.. Masa tu aku rasa mcm nak nangis guling-guling je kat situ.. Tp xpela.. reda jela.. sijil settle,balek rumah isi plak borang PTPTN online.. Huh! Ni lg 1 kes.. Punyala payah nak masuk.. Bila dah boley masuk sangkut pulak.. Aku rasa mcm nak campak je laptop ni kat Sungai Pahang.. Eh,jauhnye.. Sungai Sibol sudaa.. Hehehe.. Dush..tumbuk

Penat gilos aku hari ni.. masa menaip ni pn,aku rasa mcm tak boley nk angkat mata dah.. Tp nak belajar punya pasal xpela.. Aku reda jela.. Walaupun lenguh kaki x hilang lg nih.. hua99..

Nur Safwanah binti Ramli,ini adalah impian anda selama ini.. Penantian anda telah berakhir.. Tp perjuangan anda baru sahaja bermula.. Buat yg terbaik,jgn mudah putus asa dan ingat segala ujian yg anda telah lalui,ingat susah payah ibu dan abah selama ni.. Berusaha utk berjaya dalam hidup! GAMBATE!!! Yoshhh!!! celebratecelebratecelebratehuhuhu.. Wasalam..

P/s:Kpd rakan2 blog and teman2 Facebook or sapa2 yg baca blog ni,doakan kejayaan saya okeh.. Semoga kalian juga dilindungi dibawah Payungan Rahmat dan memperoleh keberkatan dari Allah.. Insya-Allah..

4 ulasan:

  1. uit!
    da masuk u nnti rajin2 update blog..
    nk taw gak cerita kau kat u nti..
    hehe..

    BalasPadam
  2. hua99.. zara mana nih?? tidak ku kenali dirimu.. adakah kamu mengenali aku tp aku tidak mengenali kamu?? siapakah?? eh,apsal nerd sgt bhs aku nih.. hua100.. sapa ni yerk??

    BalasPadam
  3. hehe..
    aku knl kau, dan kau pon knl aku la...
    dun wori..

    BalasPadam
  4. alahai.. kalau ye pun perkenalkanla dri.. tidaklah hamba tetny-tny.. huhuhu

    BalasPadam